تمیزترین خطوط هواپیمایی جهان کدامند

هانیه احمدی | پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

گاهی اوقات، وارد به شدن به بخش اصلی یک هواپیما حس وارد شدن به یک انجمن خیریه اجتماعی را به شما القا می‌کند. بسته‌های غذایی، فنجان‌ها و مجله‌هایی که به‌دلیل عدم پاکیزگی لمس کردنشان برایتان کابوس است. در واقع، وضعیت عمومی یک هواپیما کاملا به ایرلاین که شما برای پرواز انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. اکنون با این تفاسیر به نظر شما پاکیزه‌ترین ایرلاین در دنیا کدام است؟؟ با کجارو همراه باشید تا در ادامه پاسخ سوال خود را بیابید.

طبق آخرین نتایج World Airline Award، در میان خطوط هوایی پاکیزه، بالاترین رتبه متعلق به ایرلاین اوا (Eva air) است. ممکن است که شما تابه‌حال اسم این شرکت را نشنیده باشید زیرا این ایرلاین مربوط به جت شخصی بازیگر سابق فیلم زنان خانه‌دار ناامید نیست که شهرت زیادی داشته باشد، این شرکت دومین ایرلاین بزرگ کشور تایوان است. رتبه دوم در این فهرست مربوط به سنگاپور ایرلاینز است و با کمی تعجب باید بگوییم که ایرلاین ANA مربوط به کشور ژاپن هم جایگاهی بهتر از جایگاه سوم در این لیست پیدا نکرده است.

هواپیما

اسکای ترکیش، سازمانی در تشکیلات World Airline Awards، برای مشخص کردن رتبه‌بندی‌اش نظرسنجی را به راه انداخته است، این نظرسنجی میان ۸ میلیون مسافر از ۲۴۵ ایرلاین مستقل بوده است. همچنین آن‌ها برای لیست پاکیزه‌ترین‌هایشان از مسافران درخواست کرده‌اند که پاکیزگی صندلی‌ها، میزها، فرش‌ها، پنل‌های کابین و سرویس‌های بهداشتی را در هنگام پرواز ارزیابی کنند.

هواپیما

در کمال تعجب، ۱۰ ایرلاین برتر را آسیایی‌ها به تصرف خود درآورده‌اند، اما این امر اتفاقی نیست. ویروس سندروم تنفسی خاورمیانه خطوط هوایی را مجبور کرده است که پشتکار خود را دو‌چندان کنند تا بتوانند خطرات این بیماری را در محل‌هایی که احتمال دارد این ویروس وجود داشته باشد، به حداقل برسانند.حتی اگر تمامی اقدامات لازم را برای پیشگیری انجام داده باشند، بیمار شدن مسافران می‌تواند ضربه‌ی بسیار بزرگی به یک شرکت وارد کند.

 خطوط هواپیمایی برتر این لیست عبارتنداز:

۱۰.هنگ کنگ ایرلاینز(Hong Kong Airlines)

۹.کره ایرلاینز(Korean Air)

۸.هینان ایرلاینز(Hainan Airlines)

۷.ژاپن ایرلاینز(Japan Airlines)

۶.گارودا اندونزی(Garuda Indonesia)

۵.آسیانا ایرلاینز(Asiana Airlines)

۴.کتی پسیفیک(Cathay Pacific)

۳.ANAایرلاینز

۲.سنگاپور ایرلاینز(Singapore Airlines)

۱.اوا ایر(EVA Air)

 

 

مطالب مرتبط:

منبع thrillist

دیدگاه