لرزش شدید هواپیمای JetBlue مشکلات زیاد و ناخوش آیندی ایجاد کرد

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
لرزش شدید هواپیمای JetBlue مشکلات زیاد و ناخوش آیندی ایجاد کرد

چند روز پیش یکی از هواپیما‌های JetBlue در سفرش به ساکرامنتو دچار لرزش شدیدی شد که این موضوع اتفاقات ناخوش آیند زیادی را به همراه داشت. یکی از این اتفاقات ناخوش آیند مربوط دستشویی هواپیما می‌شود. همراه کجارو باشید.

جمعه گذشته یکی از هواپیماهای JetBlue که به سمت ساکرامنتو در کالیفورنیا می‌رفت دچار یک لرزش شدید (توربولنس) شد و در جریان این اتفاق ۲۴ نفر راهی بیمارستان شدند.

بعد از این که این هواپیما از بوستون بلند شد به دلیل یک توربولنس مربوط به شرایط آب و هوایی به سمت شهر راپید در جنوب Dakota منحرف شد. بعد از آن یک پرواز جایگزین به سمت ساکرامنتو حرکت کرد. البته در طول این توربولنس یا همان لرزش شدید هواپیما، ۲۲ مسافر و ۲ خدمه آسیب جزئی دیدند. اما آسیب دیدن چند نفر، تنها اتفاق ناخوش آیندی نبود که در این پرواز اتفاق افتاد.

کاربری در توئیتر با نام Derek Lindahi که مدعی شده در پرواز دیروز حضور داشت تصویری را ثبت کرده است که حکایت از اتفاق ناخوش آیند دیگری دارد که مربوط به دستشویی هواپیما می‌شود. چند تن از سایر مسافران این پرواز نیز از حساب توئیتری وی حمایت کرده‌اند. اتفاق ناخوش آیند مذکور در دستشویی افتاده است و مربوط به مدفوع موجود در آنجا می‌شود که گویا در جریان لرزش در تمام محیط دستشویی پخش شده‌اند.

JetBlue

Alan Lee که یکی از مسافران این پرواز بود می‌گوید:

من زمانی که این اتفاق برای هواپیما افتاد در حال کار با لپ‌تاپم بودم. من نمی‌دانستم که این موضوع چقدر طول می‌کشد. اما به یاد دارم که لپ‌تاپم با سقف هواپیما برخورد کرد و به سر چند نفر از مسافران خورد. محفظه‌های بالای سرمان نیز باز شدند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، JetBlue صبح جمعه از مسافرانش عذرخواهی کرد و خبر از پرداخت خسارت به مسافران داد. مسافران می‌توانند به صورت رایگان سفر رفت بر گشت داشته باشند یا اینکه ۲۰۰ دلار دریافت کنند.

مطالب مرتبط:

منبع gizmodo

دیدگاه