سفر اپ: ثبت تمام جزئیات خاطرات سفر با اپلیکیشن LiveTrekker

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
سفر اپ: ثبت تمام جزئیات خاطرات سفر با اپلیکیشن LiveTrekker

سفر یکی از هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های زندگی هر فردی است و ثبت خاطرات در طول سفر یکی از اقداماتی به شمار می‌رود که اغلب مسافران مایل به انجام آن هستند. اپلیکیشن LiveTrekker کاربران را در ثبت خاطرات یاری می‌کند و قابلیت‌های جالبی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همراه کجارو باشید.

کجارو از امروز قصد دارد در سری مقالات سفر اپ، اپلیکیشن‌های مفید و کاربردی که در سفر بسیار به کمکتان خواهد آمد را معرفی کند. همراه این بخش جدید باشید.

ثبت عکس و ضبط فیلم و صدا از جمله اقداماتی هستند که انجام آن‌ها در سفر باعث می‌شود که خاطرات مناسبی از سفر ثبت شود. اگرچه عکس گرفتن و نگهداشتن آن‌ها در کامپیوتر اقدام ساده‌ای است، اما اضافه شدن اطلاعات جدیدی به این تصاویر و ویدیو‌ها می‌تواند آن‌ها را هیجان‌انگیزتر کند. اگر هدفتان از سفر تجاری نیست و قصد دارید که به تفریح بپردازید، در این صورت اپلیکیشن LiveTrekker گزینه مناسبی برای ثبت خاطرات است. این اپلیکیشن اطلاعات مختلفی را در کنار تصاویر و ویدیوها ثبت می‌کند. اپلیکیشن LiveTrekker کاربر را در تمام طول مسیر زیر نظر دارد و هر چیزی را در اطراف کاربر ضبط می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن نیز امکان به اشتراک‌گذاری زنده رویدادها است که می‌توانید به صورت زنده جاهایی را که در آن هستید، به دیگران نیز نشان دهید. البته LiveTrekker امنیت اطلاعات کاربران را نیز تامین می‌کند.

LiveTrekker

از جمله اطلاعاتی که این اپلیکیشن می‌تواند آن‌ها را ثبت کند می‌توان به مسیر در حال حرکت، زمان، سرعت و موارد این چنینی اشاره کرد. جمع‌بندی تمام این اطلاعات در روی نقشه صورت می‌گیرد و کاربران می‌توانند اطلاعات کامل و خاطره‌انگیزی از سفرشان داشته باشند. امکان ذخیره سازی اطلاعات روی فضای ابری، بعد از سفر نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. همچنین کاربران می‌توانند اطلاعات مختلفشان نظیر موقعیت، تصاویر و موارد این چنینی را جستجو کنند. نکته جالب در خصوص این اپلیکیشن رایگان بودن آن است که بدین وسیله تمام کاربران اندروید و iOS می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

پلی استور

پلی استور

سفر اپ روزهای زوج ساعت ۱۸:۳۰ در کجارو منتشر می‌شود. شما همراهان کجارویی نیز می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها پیشنهاد دهید تا در این بخش معرفی شوند.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه