اقدام جالب پلیس ایتالیا با یافتن زوج مسنی که گریه می‌کردند

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور چهار شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
اقدام جالب پلیس ایتالیا با یافتن زوج مسنی که گریه می‌کردند

همسایه‌های خانه‌ای در ایتالیا صدای گریه و فریاد از آن شنیدند و این موضوع را به پلیس اطلاع دادند. با موضوع عجیب و ناراحت کننده‌ای در این خانه رو به رو شد. زوج مسنی که در آن خانه زندگی می‌کردند چون مدت زیادی بود که فردی به ملاقاتشان نرفته بود احساس تنهایی کرده بودند و همین عامل گریه کردن و فریاد کشیدنشان بود. همراه کجارو باشید.

سه شنبه گذشته همسایه‌های یک زوج مسن در رم صدای داد و فریاد و گریه را از خانه آن‌ها شنیده‌اند و این موضوع را به پلیس گزارش داده‌اند. پلیس که انتظار یک صحنه جرم را در خانه این زوج پیر داشت با اتفاق عجیبی رو به رو شد. اما اتفاقی که این افسر‌های پلیس با آن مواجه شدند بسیار ناراحت کننده‌تر از موضوعی بود که فکرش را می‌کردند. هیچ سارقی در خانه آن دو وجود نداشت. Jole هشتاد ساله و همسرش با نام Michele که ۹۴ دارد احساس کرده بودند که بسیار تنها هستند و همین موضوع باعث آزارشان شده بود و گریه می‌کردند.

پلیس ایتالیا

این دو زوج در حال تماشای تلویزیون بودند و Jole از اتفاقاتی که در اخبار گفته می‌شد متنفر بود و شروع کرده بود به گریه کردن. افسر‌های پلیس آمبولانس خبر کردند تا اوضاع آن‌ها را بررسی کنند و در طول این مدت نیز برای آن‌ها اسپگتی با کره و پارمزان درست کردند.

Jole و Michele تقریبا ۷۰ سال است که با یکدیگر زندگی می‌کنند و مدت نسبتا طولانی بود که هیچ فردی به ملاقاتشان نرفته بود و همین موضوع دلیل گریه کردنشان بود. در طول این مدت تلویزیون تنها همدم این دو بود. افسر‌های پلیس تا شب پیش این زوج ماندند و به داستان زندگی آن‌ها گوش کردند.

مطالب مرتبط:

منبع boredpanda

دیدگاه