با استارت آپ مسافرتی به مقاصد سورپرایزی بروید

رکسانا  زارع نعمتی
رکسانا زارع نعمتی جمعه، ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
با استارت آپ مسافرتی به مقاصد سورپرایزی بروید

اکنون ایرلاینی وجود دارد که شما را به مقاصد سورپرایزی می‌برد. حالا یک آژانس مسافرتی «سفرهای سورپرایزی» ارائه می‌دهد و تمام سفرها را بدون دانستن برای مسافران برنامه‌ریزی می‌کند و مسافران زمانی که به فرودگاه مقصد برسند از برنامه مطلع می‌شوند. با کجارو همراه باشید.

Pack Up + Go که با سرمایه‌گذاری لیلیان رافسون افتتاح شده است، بر سفرهای آخرهفته‌ای طولانی به داخل آمریکا تمرکز می‌کند.

نحوه فعالیت

میزان هزینه را انتخاب می‌کنید: که از ۴۵۰ دلار برای هر فرد و برای سفر جاده‌ای و ۶۵۰ دلار برای هر فرد و برای پرواز، قطار یا اتوبوس شروع می‌شود. بازه‌ی بسته‌های تور تا ۲،۰۰۰ دلار برای هر فرد ادامه می‌یابد که می‌توانید آخر هفته‌ای بسیار لوکس را تجربه کنید.

پرسشنامه‌ای را پر می‌کنید: چه زمانی می‌خواهید سفر کنید؟ چه سفری می‌خواهید؟ به تازگی به کجا سفر کرده‌اید؟

بر اساس پاسخ‌های شما، Pack Up + Go یک بسته آماده می‌کند که می‌تواند اکشن (همراه با فعالیت‌های خارج از منزل و پارک‌های ملی) یا خیلی راحت و با آرامش (با روزهایی با ماساژ و شاید بازدید از بازار) باشد. زمان سفر هم زیر ۴ روز تنظیم می‌شود.

هدف شرکت ارائه‌ی نهایت هیجان و ماجراجویی با کمترین برنامه ریزی است.

در هفته‌ی قبل از سفر، Pack Up + Go اطلاعاتی از وضعیت آب و هوایی و توصیه‌هایی برای لوازم مورد نیاز سفر در کنار اطلاعاتی برای سوار شدن به قطار، هواپیما و غیره را می‌فرستد. همچنین بسته‌ای ارسال می‌شود و از مسافران خواسته می‌شود که پیش از آغاز سفر، بسته‌ی مرموز را باز نکنند که محتوی راهنمای سفر به مقصد نهایی است. رافسون هنگامی که ۲۳ ساله بود، با امید این معرفی شهرهای آمریکایی برای سفر و  گردشگری در این شرکت سرمایه گذاری کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه