۵ مورد از کثیف ترین وسایلی که در اتاق هتل ها وجود دارند

هانیه احمدی | یکشنبه, ۲۷ تیر ۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

بخشی از مسافرت که به احتمال زیاد اکثر افراد از آن لذت می‌برند این است که در یک هتل اقامت داشته باشند و شخص دیگری اتاقشان را مرتب کرده، لباس‌هایشان را جمع کند و کارهایی از این دست را برایشان انجام دهد، اما با تمامی این اوصاف گاهی اوقات همه چیز به آن تمیزی که ما انتظار داریم نخواهد بود. با کجارو همراه باشد تا با واقعیت‌هایی دراین زمینه آشنا شوید.

در زمان اوج مسافرت‌ها در تابستان، گروه فعال در سایت Popsuger نگاهی به اتاق هتل‌های متوسط انداخته و جزییات مربوط به آنها را بررسی کرده‌اند. بر طبق این تحقیقات آنها به مواردی غیر قابل انتظار و اشتباهاتی در مورد خدمتکاران هتل برخوردند که غیر قابل توجیه است. این مقاله شامل ۵ مورد از کثیف‌ترین چیزهایی است که در اتاق هتل‌ها پیدا می‌شوند. هدف از بیان آنها تنها اطلاع رسانی است نه برهم زدن تعطیلات لذت بخش شما.

هتل

۱. روبالشتی

طبق بررسی سایت Today در مورد هتل‌ها، دیده شده است که خدمتکاران هتل روتختی‌ها را عوض می‌کنند، اما در مورد بالشت‌ها تنها با برس روی آنها را تمیز می‌کنند و همان رو بالشتی را برای مهمان جدید هم استفاده می‌کنند.

۲. کنترل تلویزیون

اگر شما هم فراموش می‌کنید که کنترل تلویزیون منزل خود را تمیز کنید پس به احتمال زیاد این اتفاق برای کارمندان هتل هم می‌افتد. 

۳. لحاف‌ها

روتختی‌هایی که در اتاق هتل مورد استفاده قرار می‌گیرند، به اندازه‌ی ملحفه‌ها تمیز نمی‌شوند (شاید ۴ بار در سال شسته شوند، طبق گفته‌ی CNN)، پس خیلی با خیال راحت روی تخت‌ها نخوابید.

۴. لیوان‌ها و ماگ‌ها

در این بخش برای تمیز کردن لیوان‌ها دو اتفاق ممکن است بیافتد. یکی اینکه خدمتکاران در بخش شستشو فنجان‌ها یا ماگ‌ها را آبکشی و خشک کرده، البته بدون استفاده از مواد شوینده یا اینکه با استفاده از مواد شوینده‌ی مضر آنها را ضدعفونی می‌کنند.

۵. تلفن

همانند کنترل تلویزیون تلفن هم از روش‌های تمیز کردن به دور است، طبق تحقیق سایت Today گیرنده‌ها می‌توانند تا سه برابر کثیف‌تر از آن چیزی که باید باشند.

مطالب مرتبط:

منبع glamour

دیدگاه