هتل لوکس لانگ‌ کرافت برای گربه‌ ها

سعیده خلیلی‌صفا | جمعه, ۲۵ تیر ۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

آیا در منزل شما نیز یک پشمالوی کوچولو و دوست‌داشتنی زندگی می‌کند؟ آیا به هنگام مسافرت نمی‌توانید او را همراه خود ببرید؟ به‌تازگی در بریتانیا هتلی لوکس برای نگهداری از گربه‌ها آغاز به کار کرده است. برای اطلاع بیشتر از جزئیات این هتل جالب و عجیب در ادامه مطلب همراه کجارو باشید.

سوئیتی در هتلی لوکس و مجهز به تختخواب چهارگوشه، سیستم صوتی و غذای عالی فقط با پرداخت شبی ۱۵ یورو. هتل لانگ‌کرافت (Longcroft) به تازگی در شهرک ولوین گاردن سیتی (Welwyn Garden City) واقع در منطقه هرتفوردشایر (Hertfordshire) بریتانیا آغاز به کار کرده است و مشتریان اصلی این هتل پشمالوهای کوچکی هستند که صاحبانشان به دلیل سفر و برای مدتی کوتاه امکان رسیدگی به آن‌ها را ندارند.

هتل لانگ‌کرافت

هتل لانگ‌کرافت دارای شش کلبه ییلاقی است که هر یک از آن‌ها مجهز به سیستم صوتی به ارزش ۵۰۰۰ یورو برای پخش انواع سبک‌های موسیقی مانند جاز، کلاسیک و غیره است. در کنار پنجره‌های اختصاصی نیز جعبه‌های پرندگان به‌منظور سرگرمی گربه‌ها در حین استفاده از اکسیژن خالص ناشی از فوران فواره‌ها تعبیه شده است. همچنین مهمانان این هتل می‌توانند بنا به دلخواه از خدماتی نظافت شامل مراقبت از گوش‌ها و چشم‌ها، رسیدگی به ناخن‌ها، ماساژ و جلا بهره‌مند شوند.

هتل لانگ‌کرافت

منوی غذایی ارگانیک هتل به نام A La Cat توسط کارشناس تغذیه گربه‌ها تهیه شده و شامل غذاهایی مانند ماهی سفید، ماهی تن و بال مرغ است. غذاها در ظروف نقره‌ای یا چینی سرو می‌شوند. از نکته‌های جالب توجه در مورد این هتل خاص این است که مالکان هتل - ابی و مت پورسر (Abi and Matt Purser)- برنامه منظمی برای رسیدگی به گربه‌ها تهیه کرده و حتی کارت پستال‌هایی برای صاحبان مهمانان کوچک خود نیز ارسال می‌کنند.

هتل لانگ‌کرافت

هتل لانگ‌کرافت

هتل لانگ‌کرافت

هتل لانگ‌کرافت

هتل لانگ‌کرافت

هتل لانگ‌کرافت

هتل لانگ‌کرافت

هتل لانگ‌کرافت

مطالب مرتبط:

منبع amusingplanet

دیدگاه