جالب ترین ماشین های فروش اتوماتیک در جهان

هانیه احمدی | جمعه, ۲۵ تیر ۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

اولین نمونه‌ی ماشین‌ خرید خودکار در دهه‌ی ۱۸۸۰ در لندن ساخته شد، ماشینی که سیب، کارت‌پستال و سایزهای کوچک غذا را داشت. ایده‌ی ساخت این ماشین‌ها تا به امروز هم ‌تغییر نکرده است اما اجناسی که در آنها وجود دارد تا حدود زیادی عوض شدند. با کجارو همراه باشید تا باهم نگاهی به عجیب‌ترین ماشین‌های فروش خودکار بیندازیم، آنها اجناسی را به فروش می‌رسانند که شاید باورتان نشود در این ماشین‌ها وجود دارند.

دوچرخه

دوچرخه

Bikedispenser علاوه‌بر اینکه یک اسم با مصمی برای این دستگاه است، یک ماشین فروش خودکار است که امکان خرید دوچرخه را برای شما فراهم می‌کند. در کشور هلند به دنبال این ماشین‌ها باشید.

ماشین‌های هوشمند

ماشین

در میان تمامی ماشین‌های فروش خودکار عجیب و غریب در دنیا این ماشین بیشتر از بقیه شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در واقع به خاطر وجود پارکینگ‌های ماشین که ظرفیت نگهداری چیزی بین ۳۰ تا ۳۰۰ ماشین را دارند امکان استفاده از این ماشین خودکار فراهم شده است.با پرداخت ۳.۲۵ دلار برای هر یک ساعت بدون خرید ماشین مالک آن می شوید.  این ماشین فروش خودکار در حال حاضر در ژاپن و چین قابل دسترس هستند. 

خاویار

خاویار

شما این ماشین‌های فروش خودکار خاویار را فقط می‌توانید در برخی فروشگاه‌های خاص در کالیفرنیا پیدا کنید. در واقع در مراکز خرید خاص مانند ریتزی. فروشگاه خاویار بورلی هیلز انواع این دستگاه‌ها را دارد. شما می‌توانید در بازه‌ی بین ۵۰ تا ۵۰۰۰ دلار از آنها خرید کنید.

بستنی

بستنی

 در حال حاضر، ماشین‌های MooBella  فقط در شمال ایالات متحده یافت می‌شوند. این ماشین‌های فوق العاده بیش از ۹۶ نوع بستنی دارند که شما می‌توانید بنا به ذائقه‌ی خود آنها را اتنخاب کنید. از صفحه‌ی لمسی آنها برای سفارش دادن استفاده می‌کنید و برای هر اسکوپ ۳ دلار می‌پردازید.

خرچنگ تازه

خرچنگ

در این فهرستی که به شما معرفی می‌کنیم ماشین‌‌های فروش خودکار عجیب و غریب زیادی وجود دارند اما تصور اینکه یکی از آنها  موجودات زنده درون خود دارد کمی دشوار است. این ماشین چینی خرچنگ تازه را بر اساس تقاضای مشتری به آنها می‌فروشد و با وجود این ماشین‌‌‌‌ها نیازی نیست برای خرید به ماهی فروشی مراجعه کنید.

پیتزا

پیتزا

اگر به ایتالیا سفر کردید و مایل به خوردن یک پیتزای ایتالیایی واقعی بودید به سراغ ماشین فروش خودکار let`s pizza بروید. تنها در ۳ دقیقه این ماشین فوق العاده به شما یه پیتزای داغ می‌دهد، بعلاوه می‌توانید زمانی که ماشین در حال آماده کردن پیتزا است مراحل را ببینید. پیتزای مارگاریتا، پیتزای سبزیجات یا ژامبون را سفارش دهید و برای هر کدام از این پیتزاهای کوچک فقط ۴.۵ دلار بپردازید.

تخم مرغ تازه

تخم مرغ

این ماشین‌های فروش خودکار در ژاپن بسیار محبوب هستند. ماشین‌هایی که در آنها یک بسته تخم مرغ (۱۰ تا ۱۲ عدد) حدود ۳ دلار قیمت دارد.

رستوران خودکار

رستوران

 امروز دستگاه‌های فروش خودکار رفاه زیادی را فراهم می‌کنند. یک سری از ماشین‌های فروش خودکار در کنار هم که ظاهرا یه رستوران را تشکیل می‌دهند، حداقل در هلند که این کار را انجام می‌افتد. کشوری که شما می‌توانید FEBO  را پیدا کنید و با انواع انتخاب‌ها مواجه شوید که هرکدام از اجناس هم ۱۰ دلار یا کمتر قیمت دارند. بعلاوه با یک قرارداد جدید امکان خرید موبایل نیز وجود دارد.

گل

گل

شاید به دلیل اینکه شما دقیقا نمی‌دانید چه زمانی به گل احتیاج خواهید داشت، ژاپن انواع آنها را در ماشین فروش خودکار به شما پیشنهاد می‌دهد.

قطعات یدکی آیکیا (IKEA)

قطعات یدکی

لوازم خراب مارک IKEA  خود را نگه دارید تا زمانی  که به کانادا سفر کردید بتوانید از طریق یکی از این ماشین‌های فروش خودکار قطعات یدکی آنها را خریداری کنید.

نسل جدید فروشگاه ها 

ماشین اتوماتیک

استرالیا ماشین های فروش خودکار با سرویس دهی کامل را با نام «فروشگاه های آینده» راه اندازی کرده است که در آنها مقدار کمی از هر چیزی را خواهید یافت. 

لوکس‌ترین ماشین فروش خودکار 

ماشین فروش خودکار

در این لیست شما ماشین‌های خودکار عجیبی مانند ماشین فروش خاویار یا خرچنگ تازه را دیدید اما باید بگوییم که لوکس ترین ماشین فروش خودکار در نیویورک یافت می‌شود. این ماشین در هتل Hudson قرار دارد و در آن هرچیزی را که نیاز دارید می‌یابید. در این ماشین دستبند ۲۴ عیار، جواهرات تزیینی، لباس و حتی اجاره ی ۱۰۰۰۰ دلاری یک فراری قابل دسترس است.

 سرنگ

در راستای تلاش برای کاهش گسترش آلودگی از طریق استفاده از سرنگ مشترک، استرالیا این ماشین‌های فروش خودکار را که سرنگ تزریق زیر جلدی دارند ارائه می‌دهد.

ماشین Kindle

ماشین خودکار

شرکت آمازون ماشین اختصاصی  kindle  خود را راه‌اندازی کرده است. فروشگاه Kindle  همه چیز را از Kindle Fire HDX تا انواع کاور، اداپتورها و دیگر لوازم را به شما ارائه می‌دهد.

بوریتو

بوریتو

 دیگر لازم نیست که برای داشتن فست فود خیلی منتظر بمانید. ماشین فروش خودکار بوریتو(یک غذای مکزیکی) در لس آنجلس افتتاح شد تا در کمتر از یک دقیقه بوریتو خوشمزه را به شما تحویل دهد. 

 

مطالب مرتبط:

منبع allday

دیدگاه