اپل واچ تبدیل به راهنمای موزه می شود

سعید میرزاپور | جمعه, ۲۱ خرداد ۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

گروهی از جوانان سانفرانسیسکو سرویسی را ارائه کرده‌اند که کاربرانش با کمک آن می‌توانند در موزه یک راهنمای اختصاصی داشته باشند و در حین تماشای بخش‌های مختلف موزه، اطلاعاتی را نیز در خصوص آثار هنری آنجا به دست آورند. همراه کجارو باشید.

بر اساس گزارش CNN Money گروهی از جوانان سان‌فرانسیسکو استارت‌آپی را با نام Guidekick ایجاد کرده‌اند که در جریان آن توانسته‌اند اپل واچ را تبدیل به یک راهنمای موزه کنند.

کاربران با کمک این سرویس می‌توانند قبل از بازدید از موزه‌ هنر‌های زیبای سان‌فرانسیسکو، اپلیکیشن مربوطه را دانلود کرده و در محیط موزه از آن استفاده کنند. در حین تماشای بخش‌های مختلف موزه، ساعت اپل با استفاده از ویبره هشداری را صادر می‌کند که بر اساس آن باید هدفون را درون گوشتان بگذارید تا یک راهنمای اختصاصی داشته باشید که اطلاعات مختلفی در خصوص آثار هنری ارائه می‌کند.

سرپرست این سرویس با نام ریچارد بنیفیلد در این خصوص به CNN Money گفته است که ایده آن‌ها باعث می‌شود که کاربران راهنمایی نامرئی را تجربه کنند. با استفاده از این راهنما دیگر نیازی نیست نگاهتان را از اثر هنری بردارید و در حین تماشای آن، اطلاعات مختلفی نیز در این خصوص به دست خواهید آورد.

این اپلیکیشن اطلاعات مفیدی را در خصوص موزه ارائه می‌کند که در این بین می‌توان به نقشه سه بعدی تعاملی اشاره کرد که موقعیت کاربر را نشان می‌دهد و از طریق آن می‌توان هرچه ساده‌تر به بخش‌های مد نظر دست یافت.

???? ?????? ????????

مطالب مرتبط:

دیدگاه