مرکز تبادل کتاب کجاست؟

علیرضا کیخا
علیرضا کیخا سه شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۹
مرکز تبادل کتاب کجاست؟

مرکز تبادل کتاب کجاست؟ در قسمت ششم از سری مقالات «کجاست» برای شما از محلی می‌گوییم که در آن اتفاقات فرهنگی بسیار مثبتی صورت گرفته و می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با مرکز تبادل کتاب تهران و راه‌‌های دسترسی به آن با این گزارش همراه باشید.

معرفی

آیا در منزل کتابی دارید که آن را مطالعه کرده‌اید و دیگر به آن نیازی ندارید؟ آیا می‌خواهید آن را به فروش برسانید؟ یا شاید هم دنبال کتاب خاصی هستید و دوست دارید ببینید امکان خرید آن با قیمتی پایین‌تر وجود دارد؟ پس دیدن ???? ????? ???? برای شما خالی از لطف نخواهد بود. 

book-exchange-center

ورودی مرکز تبادل کتاب تهران

آدرس

مرکز تبادل کتاب ?????، چهار راه ولیعصر، ابتدای خیابان مظفر شمالی است.

موقعیت مرکز تبادل کتاب بر روی نقشه

دسترسی

برای رسیدن به این محل می‌توانید از مترو استفاده کنید. کافی است در خط ۴ مترو و ایستگاه تئاتر شهر (ایستگاه چهارراه ولیعصر سابق) از قطار پیاده شده و پس از خروج از خروجی ولیعصر شمال - انقلاب غرب در زیرگذر چهارراه ولیعصر، در خیابان انقلاب به سمت غرب حرکت کنید. خیابان مظفر شمالی اولین خیابان دست راست شما است و مرکز تبادل کتاب در ابتدای آن قرار دارد. همچنین اگر قصد استفاده از اتوبوس را دارید می‌توانید با انتخاب ایستگاه چهارراه ولیعصر واقع در خط ۴ در این لینک از اتوبوس‌هایی که در این مسیر تردد می‌کنند مطلع شوید و از آن‌ها استفاده کنید. خطوط اتوبوس‌رانی مثل خط راه‌آهن - تجریش و آزادی - تهرانپارس از جمله خطوطی هستند که اتوبوس‌های آنها از چهارراه ولیعصر عبور می‌کنند.

book-exchange-center

برای آشنایی بیشتر با این مرکز می‌توانید به مقاله اختصاصی کجارو از مرکز تبادل کتاب مراجعه کنید تا با روند تبادل و فروش کتاب‌ها بیشتر آشنا شوید.

این مرکز دارای گلخانه‌ای زیبا است که به فروش گل و گیاه می‌پردازد و همچنین دارای مرکز فروش صنایع‌دستی و لوازم‌ التحریر نیز هست. رویدادهایی همچون معرفی کتاب با حضور نویسندگان آن‌ها هم در این مرکز تحت مدیریت جوان این مجموعه صورت می‌گیرد که کاری بسیار ارزنده است. اگر تجربه حضور در مرکز تبادل کتاب را دارید، آن را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه