امروز هراز و چالوس یک طرفه می‌شود

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۵
امروز هراز و چالوس یک طرفه می‌شود

محورهای هراز و چالوس به‌سمت تهران به گفته‌ی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا یک‌طرفه می‌شود.

«سرهنگ نادر رحمانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، درباره‌ی وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت:

خوشبختانه در هیچ یک از محورهای مواصلاتی کشور پدیده جوی گزارش نشده است، اما با توجه به گرمای هوا و طولانی بودن روز لازم است رانندگان حتما استراحت کافی داشته و به‌ازای هر ۱/۵ تا ۲ ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه تا نیم ساعت در حاشیه‌ی امن جاده توقف کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت که در حال حاضر برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حجم تردد خودروها در محدوده‌های پارک جنگلی آمل، نارنجستان و منظریه در محور هراز، محدوده مرزن آباد تا دزدبن در محور چالوس، محدوده‌های منجیل ، رودبار در محور رشت قزوین و محدوده شیرگاه تا سوادکوه در محور فیروزکوه نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه دیگر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند، گفت:

از ساعت ۱۵ امروز برای تسهیل در تردد مسافران محور چالوس از مرزن‌آباد به‌سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد و محور هراز نیز از ساعت ۱۳ از آب‌اسک به‌سمت رودهن یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه