در چشمه‌های حقیقی آرزو رویاهایتان را تحقق بخشید

پردیس جلالی | یکشنبه, ۱۶ خرداد ۹۵ ساعت ۱۵:۴۵

مردم هر کشوری، برای خود شیوه و سنت خاصی برای برآوردن آرزوهای خود دارند. با ????? همراه باشید تا سری به چشمه‌های آرزو در کشور‌های مختلف بزنیم.

به یکی از این چشمه‌های آرزو در سراسر دنیا سفر کنید تا حداقل یکی از آرزوهای خود را برآورده سازید.

فواره‌ سوآن، پنسیلوانیا

چشمه

به دایره‌ی لوگان در پنسیوانیا سری بزنید تا بتوانید فواره‌ یادبود سوآن را از نزدیک ببینید.

فواره‌ی تروی، ایتالیا

تروی

در فواره‌ مشهور تروی در شهر رم، یک سکه بیاندازید. این کار را حتما در حالی که پشت به فواره ایستاده‌اید انجام دهید و حتما حواستان باشد که آن را از روی شانه‌ی چپ پرت کنید. این کار تضمین می‌کند که شما حتما به رم باز خواهید گشت. اگر دو سکه در آب بیاندازید، عشق زندگی‌تان را خواهید یافت و نهایتا انداختن سه سکه، باعث می‌شود که به زودی ازدواج کنید.

فواره‌ی عشق، اروگوئه

قفل عشق

به مونته ویدئو، پایتخت اروگوئه بروید و عشق‌تان را به آن قفل کنید. همین که چشم‌ شما به آن قفل‌های بی‌شمار افتاد، می‌فهمید که این فواره‌ی معروف را پیدا کرده‌اید و همان جایی هستید که باید باشید. هر وقت که یک زوج عشق خود را به این فواره قفل کنند، هر کجا که بروند، پیوندشان با فواره و یکدیگر قطع نخواهد شد.

فواره‌ی بتزدا، شهر نیویورک

فواره

مجسمه‌ای که بر روی فواره‌ی بتزدا قرار دارد، به فرشته‌ی آب‌ها شهرت دارد. این فواره بیش از ۱۴۰ سال است که در سنترال پارک سر جای خودش ایستاده است. سکه‌ای در آب بیاندازید و آرزو کنید. شاید فرشته‌ی آب‌ها برآورده‌اش کند.

چشمه‌ آرزوهای کنوادونگا، اسپانیا

آبشار

کنوادونگا باسیلیکای زیبا در اسپانیا، یک مکان توریستی پرطرفدار است که در حوالی یک غار مقدس قرار دارد. در قسمت پشتی غار، آبشار زیر زمینی فوق‌العاده‌ای خواهید دید که شما را به یک استخر طبیعی هدایت می‌کند. سکه‌هایتان را دقیقا همین‌جا باید انداخته، تا آرزوی شما برآورده شود.

شهر ممنوعه، چین

شهر ممنوعه

شهر ممنوعه واقعا ممنوعه نیست، می‌توانید از توریست‌های فراوانی که از آن دیدن می‌کنند بپرسید. در کاخ ترنکیل لانجویتی به سرسرای برآوردن آرزو‌ها بروید و آرزو کنید. سکه‌ای در آب بیاندازید و منتظر بمانید تا رویایتان محقق شود.

چشمه‌ی آرزوهای آپوی، انگلستان

انگلستان

چشمه‌ی آرزوهای آپوی در انگلستان از یک بهار طبیعی تغذیه می‌کند. قرار نیست در این یکی چشمه، سکه بیاندازید. باید از آب این چشمه کمی در یک لیوان بریزید و چند جرعه‌ای از آن بنوشید و باقی مانده‌ آن را از روی شانه‌ خود به چشمه بریزید و آرزو کنید. این آب قابلیت شفای زخم و بیماری چشم‌ها را دارد. گفته می‌شود که سنت آرزو کردن در این چشمه، از قرون وسطی باقی مانده است.

چشمه‌ی کلوتی، اسکاتلند

کلوتی

به چشمه‌ی کلوتی اسکاتلند بروید و با خود کمی کلوتی که یک تکه پارچه است ببرید. اگر این پارچه را به یکی از درخت‌های اطراف چشمه ببندید، همین‌طور که کلوتی به پوسیدن نزدیک می‌شود، هر بیماری‌ای که داشته باشید، شفا می‌یابد. به جزیره‌ی سیاه بروید تا یک چشمه‌ی کلوتی جادویی بیابید. به دنبال پارچه گشتن را فراموش نکنید.

چشمه‌ آرزوهای سیندرلا، فلوریدا

سیندرلا

چشمه‌ی آرزو‌های سیندرلا در جاده‌ای در نزدیکی قصرش در «دیزنی ورلد»، پنهان شده است. این مکان که برای عکاسی بسیار مناسب است، با باغ‌های فراوانی احاطه شده است. سکه‌ای پرتاب کنید و به آرزوهای‌ خود را حقیقت ببخشید. پولی که آنجا جمع می‌شود، نهایتا به خیریه‌های مختلف اختصاص خواهد یافت.

مطالب مرتبط:

منبع ALLDAY

دیدگاه