لغو تمام پروازهای ایران؛ به روز رسانی: از سرگیری پروازهای ایران به استانبول

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴
لغو تمام پروازهای ایران؛ به روز رسانی: از سرگیری پروازهای ایران به استانبول

به دنبال انفجارهای فرودگاه آتاتورک استانبول، تمام شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود به مقصد استانبول را تا پیش از ظهر امروز لغو کردند.

به دنبال انفجارهای فرودگاه آتاتورک استانبول،تمام شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود به مقصد استانبول را تا پیش از ظهر امروز لغو کردند.

در برنامه‌ی پروازهای خروجی فرودگاه امام (ره) به جز پرواز شرکت های هواپیمایی خارجی از جمله ترکیش ایر، شرکت‌های هواپیمایی داخلی نیز تمام پروازهای خود به مقصد استانبول را لغو کردند.

انفجارهای شب گذشته به وقت محلی استانبول در فرودگاه آتاتورک،تاکنون ۲۸ کشته و دست کم ۶۰ زخمی برجای گذاشت.

به جز پروازهای خروجی به مقصد استانبول،برخی از پروازها به مقصد بیروت،کویت و بغداد هم لغو شده است.

فرودگاه امام (ره) تاکنون علت لغو پروازهای سه مقصد دیگر را اعلام نکرده است.

امکان اینکه پروازهای صبح فردا به مقصد ازمیر انجام شود،وجود دارد.

به روزرسانی:

پس از چند ساعت فرودگاه آتاتورک شهر استانبول بار دیگر باز شد و نخستین هواپیمای ایرانی به مقصد این شهر پرواز کرد.

پرواز شماره ۷۱۹ هواپیمایی ایران‌ایر دقایقی پیش تهران را به مقصد استانبول ترک کرد تا بدین ترتیب پس از حملات تروریستی شب گذشته نخستین پرواز ایرانی به مقصد این شهر از ترکیه انجام شود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با تایید این خبر درباره‌ی آخرین وضعیت پرواز ایرلاین‌های ایرانی به شهر استانبول گفت:

برای ما اصلی‌ترین موضوع بازگشت امنیت به این فرودگاه و تضمین سلامت مسافران است. از این‌رو تمامی ایرلاین‌های ایرانی در ساعات گذشته تماس خود با دفاتر محلی‌شان در استانبول را آغاز کردند تا شرایط امنیتی به‌طور دقیق بررسی شود.

به گفته‌ی جعفرزاده انجام هرگونه پرواز به مقصد استانبول منوط به تایید نهایی شرایط امنیتی این فرودگاه‌ها از سوی مقام‌های رسمی است و کلیه ایرلاین‌های ایرانی در حال بررسی این شرایط هستند.

به دنبال حملات تروریستی مهاجمان در ساعات پایانی شب گذشته به فرودگاه آتاترک شهر استانبول که به کشته و زخمی‌شدن بیش از ۱۵۰ نفر انجامیده، کلیه پروازهای ایرانی به مقصد این شهر متوقف شده بود.

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده در طول ساعات گذشته چهار ایرلاین به مقصد شهر استانبول پرواز داشتند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه