معرفی اپلیکیشن:هر چیزی که راجع به جغرافی مقاصد سفرتان می‌دانید اشتباه است!

زهرا صالح نژاد
زهرا صالح نژاد سه شنبه، ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۵
معرفی اپلیکیشن:هر چیزی که راجع به جغرافی مقاصد سفرتان می‌دانید اشتباه است!

باهوش‌ترین مسافران در گوشی‌های هوشمند اپلیکیشن‌هایی نصب خواهند کرد که ماجراجویی و سفر آنها را بهتر و لذت‌بخش‌تر کند. با کجارو همراه باشید تا با یکی از این اپلیکیشن‌ها آشنا شوید.

اخبار و خوشی‌های سفر از نقاط مخفی و لیست مکان‌هایی که می‌خواهید در عمرتان ببینید تا گجت‌هایی برای تغییر زندگی و نکاتی درباره رزرو محل اقامت همه در یک‌جا جمع شده است.

هر چیزی که درباره اندازه جهان اطراف‌تان می‌دانید در حال تغییر است. یک اپلیکیشن جدید آنلاین، The True Size، نشان می‌دهد چگونه نقشه‌های سنتی منطبق بر ترسیم مرکاتور - که از  قرن ۱۶ تاکنون اساس نقشه‌ها بوده‌- نیستند. اندازه هر کشور به طور کامل به خصوص در رابطه با کشورهای دیگر بیان شده است. هنگامی که یک کشور بر روی یک نقشه قرار داده شود اندازه آن دچار اختلال شده و  باعث می‌شود اندازه‌های واقعی را اشتباه درک کنیم. به عنوان مثال، به نظر می‌رسد گرینلند تقریبا نصف آفریقا باشد اما در واقعیت تنها به اندازه بخش کوچکی از آنجاست.

جغرافیا

این تابستان با این بستنی مخصوص سردتر خواهد بود: بستنی سیاه. این بستنی به رنگ زغال در واقع از خاکستر نارگیل ساخته می‌شود و تنها در در مورگنسترن در نیویورک سرو می‌شود.

مردم سعی می‌کنند محصولات عجیب و غریب را با خود به خانه‌شان ببرند حتی برخی با حیوانات عجیب و غریب سفر می‌کنند. ممکن است در سفر کیکی ببینید که با مواد عجیبی مثل چوب! درست شده است.

جغرافیا

مطالب مرتبط:

دیدگاه