بهترین گجت های که در سفر به آن نیاز دارید

راضیه شاهوردی | چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

با پیشرفت فنّاوری، این روزها شکل سفرها و لوازم مورد نیاز برای آن‌ها هم تغییر کرده و مسافران هرروز به ابزارهای جدیدی نیاز پیدا می‌کنند. اگر به‌روز و اهل فنّاوری هستید، قطعا در سفر بدون گجت‌های مورد نیازتان جایی نمی‌روید. در ادامه ۶ گجت را که این روزها جز ضروریات سفر شده‌اند، به شما معرفی می‌کنیم. با کجارو همراه باشید.

حالا که به تابستان نزدیک می‌شویم و همه به خارج شدن از شهر فکر می‌کنیم، بد نیست به‌دنبال تدارکات سفرمان بگردیم. فرقی نمی‌کند که قصد چه نوع سفری را داشته باشید – گذراندن وقت در استخرها و ساحل‌ها، کوهنوردی یا سفرهای جاده‌ای حماسی – در هر صورت تعدادی لوازم ضروری وجود دارد که شما حتی نمی‌دانید به آن‌ها نیاز دارید. خب، شروع کنیم؟

۱. اسپیکر UE Roll ۲

یو ای رول ۲ (UE Roll ۲) کاملا قابل حمل است – چراکه یک گیره در پشتش دارد که باعث می‌شود در سخت‌ترین شرایط نیز همراه شما باشد. در استخر هستید؟ این اسپیکر روی آب شناور شده و صدایش رد خلال امواج شنیده می‌شود. و در ضمن نگران نباشید اگر تصادفاً این اسپیکر در آب افتاد، چراکه هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد!

اسپیکر پورتابل

اسپیکر UE Roll ۲ Tropical Anime – قیمت: ۹۹ دلار

۲. دوربین گوپروی ViDi X UO

خب سراغ بعدی برویم، دوربین گوپرو (GoPro)! کیست که دلش نخواهد سلفی بگیرد و خاطرات را ثبت کند؟ روکش چسبنده و ضدآب دوربین، باعث می‌شود که به‌راحتی بتوانید لحظاتی را که نمی‌خواهید فراموش کنید، ثبت کنید. و البته در برابر این قیمت و طراحی جالب هم بعید است که بتوانید مقاومت کنید.

اکشن کمرا

دوربین اکشن ViDi X UO Pink Palm – قیمت: ۱۰۰ دلار

۳. مچ‌بند June by Netatmo

آیا شما هم قبل از ترک خانه کرم ضدآفتاب می‌زنید، اما بعد فراموش می‌کنید تجدیدش کنید؟ من که این‌طور هستم. مچ‌بند جون شرکت نتاتمو (June by Netatmo) این مشکل قدیمی را حل می‌کند. این مچ‌بند، پس از اینکه با گوشی شما سینک شد و شما به پرسشنامه‌ای درباره‌ی پوست و عادت‌های زیبایی‌تان پاسخ دادید، برندهای مختلف کرم ضدآفتاب را به شما پیشنهاد می‌دهد و مهم‌تر از همه اینکه هنگامی که وقت تجدید کرم باشد، به شما اطلاع می‌دهد.

مچبند ضدآفتاب

مچ بند June by Netatmo – قیمت: ۱۲۹ دلار

۴. هدفون Beats

آیا با هواپیما سفر می‌کنید؟ خب پس قطعا به یک هدفون که بر سروصدا غلبه کند، نیاز دارید. ضمن اینکه می‌توانید از آن برای گوش‌دادن به موسیقی و پادکست های سفر استفاده کنید.

هدفون بیتس

هدفون Beats® Solo ۲ Wireless On-Ear – قیمت: ۳۰۰ دلار

۵. پرینتر Prynt

عکس‌های پولارویید باحال هستند، شکی در این نیست. اما پرینتر پرینت (Prynt) باحال‌تر است. فقط آن را به گوشی‌تان وصل کنید و هر عکسی را که می‌خواهید از توی گوشی‌تان پرینت کنید.

پرینتر عکس موبایل

پرینتر عکس Prynt Inkless – قیمت: ۱۵۰ دلار

۶. کوله‌پشتی خورشیدی BirkSun

خب حالا که همه گجت‌های مورد نظرتان را دارید، فکر می‌کنید برای بقا در سفر به چه چیز دیگری نیاز دارید؟ بله، یک کوله‌پشتی! اما مدلی که گوشی شما را با نور خورشید شارژ کند. برک‌سان (BurkSun) برای این طراحی شده تا در طول سفر، خیال شما از بابت تمام شدن شارژ گوشی‌تان راحت باشد.

کوله پشتی خورشیدی

کوله‌پشتی خورشیدی BirkSun – قیمت:‌ ۱۲۵ دلار

مطالب مرتبط:

منبع The Outfit

دیدگاه