تهران میزبان بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی

زهرا خاقانی | شنبه, ۸ خرداد ۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تاریخ ۵ تا ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ در شبستان مصلی امام خمینی (ره) به میزبانی شهر تهران برگزار می‌شود. با کجارو همراه و با نحوه برگزاری این نمایشگاه آشنا شوید.

هر سال نمایشگاه ملی صنایع دستی مقارن با روز جهانی صنایع دستی در تهران برگزار می‌شود، ولی امسال به‌دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان این نمایشگاه کمی زودتر برپا خواهد شد.

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، مصلی تهران، شبستان مصلی

مراسم رسمی افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه صنایع دستی سال ۱۳۹۵ ساعت ۱۷ روز چهارشنبه (پنجم خردادماه) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، اما پیش از آن مردم می‌توانند از غرفه هنرمندان صنایع دستی در نمایشگاه بازدید کنند.

این نمایشگاه روز دوشنبه ۱۰ خرداد، پس از شش روز فعالیت به کار خود خاتمه خواهد دارد.

در این رویداد هنری صدها هنرمند از مناطق و استان‌های مختلف کشور حضور دارند و به ارائه صنایع دستی محلی خود می‌پردازند. هفت چادر عشایر نیز در محوطه بیرونی شبستان مصلی تهران قرار دارد که به ارائه محصولات سنتی خود نظیر نان‌های محلی، آش و نوشیدنی خواهند پرداخت.

بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ امکان‌پذیر است.

پوستر نمایشگاه صنایع دستی تهران ۹۵

دسترسی از طریق مترو

مترو صادقیه: مترو امام خمینی پیاده شده و سوار مترو کهریزک به میرداماد شده و ایستگاه شهید بهشتی یا مصلی پیاده شده و وارد مصلی شوید.

مترو کلاهدوز: ایستگاه دروازه دولت پیاده شده و سوار مترو کهریزک به میرداماد شده و ایستگاه مصلی یا شهید بهشتی پیاده شده و وارد مصلی شوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه