لوازم مورد نیاز زن‌ ها که باید در سفر همراه داشته باشند

پردیس جلالی
پردیس جلالی پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۰
لوازم مورد نیاز  زن‌ ها که باید در سفر همراه داشته باشند

حالا دقیقا آن زمانی از سال است که بسیاری از ما‌ تب سفر کردنمان گل می‌کند و دلمان کمی تفریح می‌خواهد. بیشتر ما معمولا وقتی سفری در پیش رو داریم، بسیار هیجان زده هستیم. اما استرس این‌که چه چیزهایی را باید همراه خود ببریم را هم نباید فراموش کرد. کجارو به شما پاسخ خواهد داد که چگونه با این مسئله کنار بیایید.

در این مقاله، یک خانم اهل سفر، چند مورد از چیزهایی که برای سفر کردن بسیار اهمیت دارند را به شما خواهد گفت. وقتی خوب بسته‌بندی کنید، حالتان هم بهتر می‌شود.

۱. چمدان مناسب:

برای این که سفری بدون استرس داشته باشید، یک چمدان مناسب و البته چرخ‌دار، بسیار مهم است. من معمولا چمدان‌هایی را که در سایز‌های متنوع و بزرگ ارائه می‌شوند را ترجیح می‌دهم. مثلا یکی از موارد محبوبم، رولینگ توت ساخته‌ی باگالینی است. در این چمدان‌ها می‌توانید هر قدر که می‌خواهید لباس و کفش و وسایل مورد نیازتان را جا بدهید.

وسیله

۲. رژ لب:

زمانی که می‌خواهید لوازم آرایش بردارید، نکته‌ی مهم این است که بیش از حد بارتان را سنگین نکنید. اضافه کردن یک عالم چیزهای زیادی، هیچ کمکی به آرامشتان نخواهد کرد. پیشنهاد من این است که فقط یکی دو تا رژ لبی که واقعا دوست دارید را انتخاب کنید. «توییست اند شات» ساخته‌ «بلا رینا» بهترین انتخاب است و تقریبا به تمامی رنگ پوست‌ها می‌آید. بی‌ضرر است و تمام روز هم دوام می‌آورد.

وسایل آرایش

۳.اسپری صورت:

در هنگام سفر ممکن است گاهی پوستتان حسابی خشک شود. اسپری‌های صورت اخیرا در انواع اقسام مختلف ارائه می‌شوند و یکی از آن‌ها که من در سفر‌هایم کاملا از آن راضی بوده‌ام، اسپری مرطوب کننده‌ی «کورچیو» بوده است. این اسپری با ۵۰ ماده‌ی معدنی‌ای که در خود دارد، تمام آنچه مورد نیاز پوست شماست را فراهم می‌کند. این اسپری همچنین برای کامل کردن آرایشتان به کار می‌آید.

چمدان

۴.جعبه‌ی آرایش:

اگر وسایل آرایشی‌تان را توی یک جعبه‌ی آرایش جا دهید، برای سفر کردن به هیچ مشکلی بر نمی‌خورید. «لاو فلاش بلاش واردروب» از «توو فیسد» هم سبک است، هم در هر ساکی جا می‌شود و هم سایه‌ها و رژ گونه‌های خوش رنگی در خود دارد. و همین که این سایه‌ها بادوام هستند، جان می‌دهند برای این که در سفر همراهمان باشند.

 

مطالب مرتبط:

منبع theOutfit

دیدگاه