پرواز تهران به قونیه از ۱۰ خرداد آغاز به کار می کند

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
پرواز تهران به قونیه از ۱۰ خرداد آغاز به کار می کند

پروازهای تهران به قونیه از ۱۰ خرداد با ۲ پرواز در هفته آغاز می‌شود.

 شرکت هواپیمایی ترکیه پرواز مستقیم تهران به قونیه را آغاز می‌کند، با برقراری این پرواز تعداد پروازهای هفتگی این شرکت در ایران به ۶۹ پرواز در هفته افزایش خواهد یافت.

مسیر پروازی جدید تهران - قونیه امکان مراودات بیشتر فی مابین دو کشور را میسر می‌کند، این پرواز از ۱۰ خرداد جاری از تهران به مقصد قونیه با ۲ پرواز در هفته آغاز به کار خواهد کرد.

خطوط هواپیمایی ترکیه با ارائه خدمات پروازی و بلیط هواپیما به ۱۱۵ کشور جهان و بیش از ۲۸۷ مقصد در سراسر دنیا از نظر گستردگی شبکه پروازی چهارمین ایرلاین دنیا محسوب می‌شود که پروازهای مستقیم از ۷ شهر تهران، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و کرمانشاه نیز از جمله این مقاصد هستند.

در بررسی عملکرد خطوط هوایی در ایران اشاره به این نکته ضروری است که ایرلاین ترکیه از جمله شرکای تجاری شرکت‌های هواپیمایی بوده است که در دوران تحریم در بازار کشورمان فعالانه حضور داشته و برنامه‌های توسعه‌ی خود را پیگیری کرده و ارائه‌ی خدمات خود را گسترش داده است.

امروز نیز در دوران پساتحریم و فضای رقابتی صنعت هوانوردی این ایرلاین با تمرکز بر مشابهت‌های فرهنگی بین دوکشور، سابقه‌ی طولانی و مشترک و نیز با تمرکز بر جذابیت‌های گردشگری کشورمان بر توسعه‌ی دامنه‌ی فعالیت و رونق صنعت گردشگری تاکید دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه