وزش باد امروز با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت در تهران

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
وزش باد امروز با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت در تهران

سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر امروز سه‌شنبه به طور لحظه‌ای و موقتی در سطح استان تهران به ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اداره کل هواشناسی استان تهران طی اخطاریه‌ای اعلام کرد:

براساس اطلاعات و نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی، احتمال می‌رود در ساعات بعدازظهر امروز سرعت وزش باد به ویژه در مناطق جنوبی استان و غربی استان در شهرهای شهریار، رباط‌کریم و ورامین به طور لحظه‌ای و موقتی تا ۷۰ کیلومتر در ساعت افزایش یابد.

در این اخطاریه گفته شده است که به منظور پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از وزش باد شدید از سوی مسئولان ذی‌ربط و شهروندان تهرانی تمهیدات لازم اتخاذ شود.

همچنین در گزارش این اداره کل، آسمان استان تهران را طی امروز، سه شنبه، کمی ابری همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک اعلام شده است. از بعدازظهر فردا، چهارشنبه، با نفوذ سامانه‌ی بارشی به استان تهران، در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید را خواهیم داشت.

براساس این گزارش کمینه دمای امشب شهر تهران ۲۱ درجه سانتیگراد و دو روز آینده (چهارشنبه و پنجشنبه) ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود و در ضمن بیشینه دمای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز ۳۵ و ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می شود.

این گزارش حاکی از آن است که ایستگاه‌های ورامین با ۳۸ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با ۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بودند. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه