هشتمین نمایشگاه بازار سفر در برج میلاد برگزار می‌شود

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
هشتمین نمایشگاه بازار سفر در برج میلاد برگزار می‌شود

هشتمین نمایشگاه بازار سفر (PTM) ویژه برترین‌های جهانگردی به‌مدت ۳ روز از ۵ تا ۷ خردادماه در با حضور شرکت‌های برتر گردشگری در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه گردشگری بازار سفر با هدف معرفی شرکت‌های فعال در حوزه برندهای گردشگری برای کسب و کارهای مرتبط با این حوزه در برج میلاد، بلندترین برج ایران، برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه دفاتر خدمات مسافرتی ، هتل‌ها، مراکز اقامتی و شرکت‌های فروش تجهیزات سفر و شرکت‌های بیمه‌ی خدمات و محصولات خود را در زمینه سفر ارائه خواهند کرد.

«نفیسه مشعوف» مدیرعامل شرکت نمایشگاهی آمیتیس و برگزارکننده این نمایشگاه گفت:

در این دوره فضایی به وجود آمده است تا شرکت‌های فعال حوزه گردشگری و جهانگردی از قبیل شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها، آژانس‌های مطرح مسافرتی و برندهای گردشکری بتوانند از پتانسیل‌های ارتباطی خاص این رویداد بهره ببرند.

وی افزود که همچنین با مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تلاش برآن بوده تا با بسترسازی بهینه شرایط حضور گسترده فعالان داخلی و خارجی انجام شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی آمیتیس بیان کرد که تا به امروز بیش از ۸۰ درصد فضای نمایشگاهی فستیوال را برندهای معتبر به خود اختصاص داده‌اند، همچنین علاقه‌مندان به حضور در این رویداد مهم می‌توانند به آدرس سایت www.Expopersia.com مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس حاصل کنند.

مطالب مرتبط:

منبع CHN

دیدگاه