هتل اوسون مکانی آرامش بخش در دل کوه های دربند

پریسا همایونی
پریسا همایونی سه شنبه، ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰
هتل اوسون مکانی آرامش بخش در دل کوه های دربند

هتل اوسون، هتلی است که بالای کوه‌های دربند تهران قرارگرفته است این هتل یکی از مکان‌هایی است که در هرروز از هفته که دلتان یک جای دنج و آرام در دل طبیعت بخواهد، پذیرای شما است.

اگر تابه‌حال گذرتان به دربند افتاده باشد، تنها باید خود را یک ورزشکار و کوهنورد بدانید تا بتوانید به بالاترین بخش مسیر بروید و به هتل اوسون برسید.

روزهای بهاری بهترین فرصت برای گشت‌وگذار در اطراف شهر و پیدا کردن مکان‌های دوست داشتنی جدید است. این هتل یکی از مقصدهای هیجان‌انگیزی که جزو مکان‌های موردعلاقه همیشگی کوهنوردان و دوست‌داران طبیعت است.

36+

محله دربند در تهران یکی از پربازدیدترین و شلوغ‌ترین جاذبه‌های تهران محسوب می‌شود. اما کمتر کسی وجود دارد که از حضور یک هتل قدیمی و دنج با منظره‌ای فوق‌العاده در بالای کوه‌های دربند باخبر باشد.

041

برای رسیدن به هتل اوسون می‌توانید سوار تله‌سیژهای دربند شوید و تقریبا نیمی از راه را با تله سیژ بالا بروید. اگر هم دوست دارید همه راه را کوه‌پیمایی کنید، در هر دو صورت می‌توانید خود را به‌راحتی به مسیر برسانید. یادتان باشد تله سیژ دربند که از بهترین تله‌ سیژهای تهران محسوب می‌شود، تنها روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ کار می‌کند.

25868

.345

مسیر سرسبز و زیبای هتل به‌خودی‌خود می‌تواند یک استراحت خوب از محیط شهری به‌حساب بیاید. اما زود تسلیم نشوید، کمی کوهنوردی برای رسیدن به هتل اوسون لازم استاما بعد از رسیدن به مقصد تمام خستگی مسیر را فراموش خواهید کرد .

4

برای اینکه مسیر را گم نکنید، تابلوهای زیادی در بین راه وجود دارد که به شما مسیر رسیدن به هتل را نشان می‌دهد. از آن به بعد هم فلش‌های آبی‌رنگی روی تکه سنگ‌ها کشیده شده‌اند که باعث می‌شود مسیر درست را تشخیص بدهید.

141

بعد از یک ساعت کوهنوردی، بالاخره هتل اوسون خودش را نشان خواهد داد. اینجا مکانی است برای کسانی که واقعا کوهنوردی و طبیعت را دوست دارند و حاضرند برای رسیدن به یک منطقه دنج و آرام کوهنوردی کنند.

24

هتل اوسون هتلی است که علاوه بر ارائه اتاق‌های دوتخته تا پنج تخته، از یک کافه‌تریای بزرگ برخوردار است و می‌توانید برای مدتی در آن استراحت کنید.

44

5221

تراس معروف هتل اوسون یکی از بهترین منظره‌ها را به شهر تهران دارد و باید اعتراف کرد هیچ‌چیزی مثل یک چای جانانه روی این تراس مزه نمی‌دهد.

365485

برای اقامت در هتل اوسون باید از قبل برای رزرو اتاق هماهنگ کنید. این هتل از جمله هتل‌هایی است که هنوز آن سبک قدیمی خود را حفظ کرده است و در این مکان موزیک‌هایی جز دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی که در سبک راک کلاسیک خوانده می‌شود چیزی به گوش نمی‌رسد

47پ4

عکس های متن از : سایت foursquare

عکاس و منبع عکس کاور : نامشخص (در صورت آگاهی از نام عکاس به سایت کجارو اطلاع دهید.)

مطالب مرتبط:

دیدگاه