گرد و خاک در شرق و جنوب کشور، پیش بینی می شود

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
گرد و خاک در شرق و جنوب کشور، پیش بینی می شود

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ازوقوع پدیده گرد و خاک در برخی مناطق نیمه شرقی و جنوب کشور طی سه روز آینده خبر داد.

«احد وظیفه» مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت:

طی روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت، در بیشتر استان‌های کشور به جز مناطقی از جنوب شرق و جنوب، رگبار باران در پاره‌ای مناطق همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی البرز، شمال شرق، ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور باشد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود که روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت، رگبار باران Tگاهی رعد و برق و وزش باد در دامنه‌های البرز شرقی، شمال شرق، شرق و برخی مناطق غرب، مرکز و جنوب شرق کشور ادامه خواهد داشت.

به گفته احد وظیفه، طی سه روز آینده در برخی مناطق نیمه شرقی و جنوب کشور به دلیل وزش باد نسبتا شدید، گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی این سه روز، مناطق مرکزی و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده گفت که آسمان تهران در روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت، نیمه‌ابری، بتدریج ابری، در بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، گاهی تگرگ با حداکثر و حداقل دمای ۲۷ و ۱۴ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت، ابری، در بعضی ساعات بارش باران، همراه با وزش باد، اوایل شب کاهش ابر با حداکثر و حداقل دمای ۲۵ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه