۱۸ سرویس ویژه هتل ها در سرتاسر جهان (قسمت دوم)

رضا صادقی مقدم | سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

هتل‌ها برای جذب مشتریان ثروتمند خود، به ارائه خدماتی خاص و گاهی عجیب دست می‌زنند که دانستنش برای شما جالب خواهد بود. در بخش اول مقاله ۱۰ سرویس مخفی هتل‌ها را برایتان معرفی کردیم. با کجارو همراه باشید تا به بقیه‌ی هتل‌های جهان سر بزنیم و از خدمات خاص آنها آگاه شویم.

مقالات مرتبط:

۱۱.خوش‌آمد گویی با صابون

خدمات مخفی هتل

اقامتگاه Viceroy Riviera Maya یک سرویس تکمیلی منحصر به فرد و تحسین برانگیز به نام "نگهبان صابون‌ها"، ارایه می‌کند. جایی که میهمانان در بدو ورود توسط دعای مایایی خوش‌آمد گویی و به سمت ویلایشان بدرقه می‌گردند. سپس نگهبان صابون‌ها برای توضیح خصوصیات و تامین کردن انواع مختلفی از صابون‌ها از راه می‌رسد. هرکدام از این صابون‌ها تجربه‌ی حسی متفاوت را ارایه می‌کنند. میهمانان بعد از انتخاب صابون‌ موردن نظر، قالب‌های شخصی خود را دریافت می‌نمایند.

۱۲.پنت‌هاوس مخفی

خدمات مخفی هتل

میهمانانی که با مرکز تازه تاسیس میهمان‌نوازی Aqua-Aston تماس گرفته و مستقیما رزرو خود را انجام می‌دهند، در برخی از شعبه‌های خاص وایکیکی، دسترسی به پنت‌هاوس مخفی دارند که در رزرو آنلاین میسر نیست. هتل‌ها و شعبه‌های منتخب عبارتند از: برج ساحلی وایکیکی، هتل ساحلی وایکیکی، Lotus Honolulu در دایموندهد، Aqua Bamboo وایکیکی و اوا هتل وایکیکی.

۱۳.کلوچه‌ی شکری رسانه‌های اجتماعی!

خدمات مخفی هتل

گراند هتل JW Marriott به صورت مخفیانه در اتاق میهمانانی که ورودشان را به هتل در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند، کلوچه‌ی شکری می‌گذارد.

خدمات مخفی هتل

تیم قنادی هتل لوگوی شبکه‌ی اجتماعی مورد انتخاب مشتری (برای مثال توییتر یا فیس بوک) را بر روی دسر معطر ارایه شده به وی طراحی می‌کند.

۱۴.بافتنی‌های سنتی مینسا

خدمات مخفی هتل

هتل Hoshinoya Okinawa دوست دارد به میهمانانش قطعه‌ای از سنت را تقدیم کند که با خود به خانه ببرند. برای همین است که برای هر میهمان پارچه‌ی بافتنی سنتی مینسا تدارک می‌بیند. در بین زنان رسم‌ بوده که اگر مردی از آن‌ها برای ازدواج خواستگاری کرد، پاسخ خود را بر روی تکه‌ای پارچه که خودشان بافته‌اند به مرد بدهند. خصوصیات بافتنی مینسا ۴ یا ۵ الگوی قطره ‌مانند، بیانگر حروفی چینی به معنای "برای همیشه" است در حالی که نوارهای افقی Mukade moyo (الگوی هزارپا) معنای "مکررا" را می‌دهد. وقتی این دو ترکیب را کنار هم بگذاریم این مفهوم بیان می‌گردد: برای همیشه، لطفا مکرراً به ملاقات من بیا.

۱۵.خوراک محرمانه‌ی خرچنگ دریایی

خدمات مخفی هتل

غذایی در شعبه‌ی ساحل جنوبی Mr. Chow at W موجود است که فقط مشتریان وفادار و دائم از آن مطلع هستند: خرچنگ دریایی سفید. این غذا شامل دم خرچنگ دریایی است که در سفیده‌ی تخم مرغ غوطه‌ور شده است.

۱۶.هدیه‌ی خوش‌آمدگویی غافل‌گیر کننده

اقامتگاه «اوتساگا» در کوپرزتاون نیویورک، به برخی از مشتریان منتخب خود هدیه‌ی خوش‌آمدگویی "غافلگیری و لذت" می‌دهد.

۱۷.تجربه‌ی زنبورداری

خدمات مخفی هتل

میهمانان برج‌های Waldorf Astoria دسترسی اختصاصی به باغ‌ها و کندوهای عسل پشت‌بام هتل دارند و می‌توانند به صورت کاملا مجلل زنبورداری را تجربه کنند. این تفرج که ۱۸۰۰ دلار برای هر نفر هزینه دارد، شامل یک ساعت کاوش در کندوها همراه با یکی از اعضای تیم آشپزی (که برای زنبور داری آموزش دیده) و یک ناهار سه کورسه ( شامل پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر) با پایه‌ی عسل می‌شود. برای رفع خستگی کار سخت، مشتری‌ها می‌توانند یکی از درمان‌های مشهور عسلی در Guerlain Spa را انتخاب نمایند. درمان‌هایی از جمله جوان‌سازی صورت Abeille Royale، یا درمان بدن Urban Island Escape که هردو از از عسل‌ها و مواد اولیه‌ی تهیه شده از پشت‌بام هتل استفاده می‌کنند.

۱۸.گوش‌های گرگ!

خدمات مخفی هتل

Wolf Lodge بزرگ، در زمان ورود به هتل، به میهمانان یک جفت گوش گرگ می‌دهد!

نظر شما خوانندگان محترم چیست؟ اگر شما بخواهید یکی از این هدایارا دریافت کنید، کدام را ترجیح می‌دهید؟

مطالب مرتبط:

منبع fortune

دیدگاه