نصب دوربین مداربسته در قهوه‌ خانه‌ها و محوطه بیرونی باغ‌ تالارهای غرب تهران

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
نصب دوربین مداربسته در قهوه‌ خانه‌ها و محوطه بیرونی باغ‌ تالارهای غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با برگزاری جلسات مشترک با صاحبان باغ‌تالارها و قهوه‌خانه‌ها و صنف مربوطه، تصمیم به تجهیز محوطه بیرونی تمام باغ‌تالارها و قهوه‌خانه‌های غرب پایتخت به دوربین‌های مداربسته گرفته شد.

«سردار محسن خانچرلی» با اشاره به تلاش پلیس غرب استان تهران به‌منظور افزایش تأمین امنیت اماکن عمومی بیان کرد:

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در سال گذشته به‌صورت جدی فعالیت اصناف و خصوصا قلیان‌سراها را مورد کنترل قرار داد و نسبت به ارائه تذکر و برخورد با واحدهای صنفی متخلفی اقدام کرد که شئونات لازم را رعایت نکرده بودند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود، به‌ دنبال پیگیری‌های پلیس، حدود ۴۶۰ قلیان‌سرا و واحد صنفی متخلف در غرب استان پلمب شدند.

وی در ادامه با تأکید بر نظارت جدی پلیس بر فعالیت باغ‌تالارهای غرب پایتخت گفت، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده معاونان و افسران ارشد بر روند فعالیت باغ‌تالارهای استان فعالیت دارند و سعی کرده‌ایم تا با برگزاری جلسات متعدد با صاحبان این اماکن و صنف مربوطه، بخش اعظمی از مشکلات پیش‌ِ رو را مرتفع کنیم.

خانچرلی همچنین گفت که در حال حاضر و با توجه به هماهنگی با صنف مربوطه، محوطه باغ‌تالارهای غرب استان تهران به دوربین مجهز شده‌اند و نصب دوربین‌های مداربسته در تمامی قهوه‌خانه‌ها و چای‌سراهای واقع در محدوده استحفاظی این فرماندهی نیز به اتمام رسیده و روند فعالیت این اماکن به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع تسنیم

دیدگاه