‎طرح‌های گردشگری در اولویت دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
‎طرح‌های گردشگری در اولویت دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اعلام حمایت از پشتیبانان مشاغل خانگی و کارگاهی گفت که کارآفرینان دارای ایده‌های اجرایی در حوزه گردشگری تسهیلات قرض‌الحسنه می‌گیرند.

 «اصغر نوراله‌زاده» مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، گفت که به‌منظور گسترش و تقویت مشاغل خانگی و کارگاهی، حمایت از پشتیبانان این دسته از مشاغل را برای حضور در فضای منزل و راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی رویکرد حمایت صندوق از افراد نیازمند را حمایت از خیریه‌های اشتغال‌زا عنوان کرد و گفت که صندوق کارآفرینی امید دستورالعمل‌های لازم را تهیه و از همه خیریه‌ها دعوت کرده تا برای آشنایی با روش‌های حمایت صندوق و هماهنگی‌های لازم به دفاتر صندوق مراجعه و در صورت تمایل اعلام آمادگی کنند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه به مزیت‌های گردشگری اشاره کرد و افزود که حوزه گردشگری از پتانسیل‌ها و قابلیت‌های بسیاری برخوردار است و در صورت حمایت و سرمایه‌گذاری خصوصاً در عرصه‌های طبیعت‌گردی، گردشگری تاریخی، توریسم درمانی و پزشکی، درآمدزایی و اشتغال‌زایی بسیاری به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به رتبه پانزدهم ایران در خصوص جاذبه‌های گردشگری بیان کرد که باوجود جاذبه‌های گردشگری فراوان به لحاظ زیرساخت گردشگری جایگاه مناسبی در جهان نداریم که لازم است اقدام شایسته برای حمایت از زیرساخت‌ها صورت گیرد.

نوراله‌زاده درعین‌حال آمادگی صندوق کارآفرینی امید را از کسب‌وکارهای خدماتی نظیر رستوران‌داری ، کافی‌شاپ و حمل‌ونقل کوچک اعلام کرد.

به گفته وی صندوق کارآفرینی امید از طرح‌هایی که موردپذیرش بانک‌ها نیستند حمایت می‌کند.

 

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه