اولین همایش بین‌ المللی خلیج‌ فارس در کیش

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
اولین همایش بین‌ المللی خلیج‌ فارس در کیش

مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین‌المللی علمی- فرهنگی خلیج فارس را به مناسبت روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش برگزار می‌کند.

«سعید پورعلی»، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، از برگزاری یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین‌المللی خلیج فارس خبر داد:

با توجه به اهمیت و موقعیت ژئوپلیتیکی خلیج فارس در کشور و ضرورت توجه به آن در نظام بین‌الملل، برای نخستین‌ بار همایش بین‌المللی خلیج فارس از سوی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران ۲۵ اردیبهشت با رویکردی کاربردی در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی برگزاری یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین‌المللی علمی- فرهنگی خلیج فارس را بستر و ظرفیتی مناسب برای ارائه دستاوردهای محققان و دانشجویان حوزه مطالعات مربوط به خلیج فارس دانست تا آخرین دستاوردهای علمی در این حوزه را در محورهای تعیین شده که ابعاد جهانی و بین‌المللی دارد، مورد بررسی قرار دهند.

دبیر این همایش گفت، همایش خلیج فارس با مشارکت سازمان‌ها و انجمن‌های ملی و بین‌المللی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی- تحقیقاتی در محورهای فرهنگ، هنر و معماری، گردشگری، سیاست، ژئوپلتیک، تاریخ و باستان‌شناسی، جغرافیا و محیط زیست، سرمایه‌گذاری و زیرساخت و تأسیسات توسعه خلیج فارس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در ادامه از تمدید زمان ارسال مقاله به دبیرخانه همایش برای متقاضیان و پژوهشگران تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ خبر داد و افزود:

علاقه‌مندان می توانند برای ارسال مقالات علمی و پژوهشی خود و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از محورهای همایش به سایت www.persiangulf-co.ir مراجعه کنند. مقالات منتخب در کتاب مجموعه مقالات همایش منتشر خواهد شد و به نویسندگان مقالات پذیرفته‌شده گواهی پذیرش اهدا می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه