معرفی یک سایت غیرمجاز خدمات رزرواسیون اقامتی در پایتخت به پلیس فتا

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
معرفی یک سایت غیرمجاز خدمات رزرواسیون اقامتی در پایتخت به پلیس فتا

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، از معرفی یک سایت غیرمجاز ارائه خدمات اقامتی به گردشگران با نام www.jakoo.ir به پلیس فتا خبر داد.

«رجبعلی خسروآبادی» مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، با معرفی یک سایت غیرمجاز با نام www.jakoo.ir گفت که این سایت غیرمجاز اینترنتی اقدام به اجاره روزانه آپارتمان، خانه و سوئیت در نقاط مختلف تهران می‌کرد.

خسرو آبادی با هشدار به شهروندان و مسافران تهران در خرید اینترنتی خدمات گردشگری گفت که ما مخالف توسعه تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری و زیرمجموعه های در نظارت نیستیم و در همه مراحل، مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی را تشویق به افزایش خدمات الکترونیکی به گردشگران می‌کنیم.

وی خواستار شد که هموطنان پیش از خرید اینترنتی خدمات سفر در استان تهران با مراجعه به سایت اداره کل میراث فرهنگی استان به نشانی www.tehran.ichto.ir یا تماس با تلفن ۸۸۹۳۴۸۴۱ الی ۳ از مجاز بودن شرکت ارائه‌دهنده خدمات سفر اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران افزود که تجارت الکترونیکی ضمن برداشتن محدودیت‌های زمانی و مکانی، در عرضه خدمات گردشگری باعث حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه‌های بسته‌های سفر می‌شود.

خسروآبادی توسعه تجارت الکترونیک در حوزه خدمات گردشگری را نیاز پایتخت با وجود مشکلات ترافیکی و مشغله زندگی شهری برای ساکنان آن عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۶۰ مرکز غیر مجاز برای جلوگیری از فعالیت به مراجع ذیربط معرفی شده‌اند، خواستار مشارکت شهروندان در معرفی سایت‌ها و مراکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات گردشگری در صورت برخورد احتمالی با این خدمات به معاونت گردشگری استان تهران شد.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه