بهترین ساعات برای آغاز سفرهای نوروزی

تیم  کجارو
تیم کجارو جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین ساعات برای آغاز سفرهای نوروزی

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد با توجه به این که اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صبح است، مسافران نوروزی بهتر است با آگاهی از این موضوع ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد طی شبانه ‌روز گذشته، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

این اطلاعیه یادآور شده است که کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۷۳۹ ترددشمار فعال درمحورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۹/۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳ درصد گزارش شده است.

طبق همین گزارش براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع که درطرح محدودیت‌های ترافیکی نوروز اعلام شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.

این سازمان دربیانیه مورخ ۹۴/۱۲/۲۸ خود یادآور شده است که آزادراه قزوین – کرج ، آزادراه کرج – تهران همچنین آزادراه کرج – قزوین و آزادراه تهران – کرج محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. آزادراه‌های تهران – قم ، تهران – ساوه و نیز تهران – قم ، تهران – شهریار و مسیر پاکدشت – تهران نیز در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بار ترافیکی را داشته‌اند.

مطالب مرتبط:

منبع CHN

دیدگاه