کمپانی دیزنی، به زودی یک استار وارز لند می‌سازد!

محمد طولابی | چهار شنبه, ۴ فروردین ۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

کمپانی آمریکایی والت دیزنی، یکی از بزرگترین استودیوهای ساخت انیمیشن در جهان است که محصولات آن از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. این کمپانی پس از اکران جدیدترین قسمت مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان با نام «نیرو بر می‌خیزد»، تصمیم به ساخت یک استار وارز لند (Star Wars Land) گرفته است. با کجارو همرا باشید تا با این استودیو بیشتر آشنا شوید.

دیزنی، یکی از بزرگترین کمپانی‌های انیمیشن سازی جهان، تصمیم به ساخت استار وارز لندی همچون دیزنی لند گرفته است. این شایعه مدتی پیش منتشر شد و از آن هنگام، طرفداران مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان، بی‌صبرانه منتظر شنیدن اخباری در مورد دیزنی و استار وارز لند آن هستند. اگر شما نیز جزو این دسته هستید، خبر خوبی برای شما داریم:

عملیات ساخت استار وارز لند از ماه آوریل آغاز خواهد شد!

در ادامه تصاویری خواهیم دید از آنچه دیزنی قرار است بسازد.

صبر کردن تا هنگام افتتاح این پارک واقعا سخت است، به خصوص برای طرفداران دو آتشه جنگ ستارگان!

زیبایی و پیچیدگی این مرکز باورکردنی نیست!

استار وارز لند دیزنی

مسافران می‌توانند سوار این سفینه‌ جالب شده و لذت ببرند، البته فقط یک مشکل دارد؛ مانند نمونه داخل فیلم پرواز نمی‌کند!

صبح چهارشنبه، باب ایگر (Bob Iger)، مدیر عامل دیزنی، در نشست سهامداران دیزنی این موضوع را مطرح کرد:

ما پیش از ارائه طرح نهایی استار وارز لند ابعاد، طبیعت و پیچیدگی آن را آزمایش کرده و تغییر می‌دهیم. طرح‌هایی در مورد گام‌های اولیه ایجاد شده است، اما برای توصیف زیبایی این مرکز کافی نیستند. به نظر من، چیزی که ما آماده ساخت آن هستیم بی‌نظیر است! وقتی ساخت آن به اتمام برسد خواهید دید که هر لند در دیزنی لند و دیزنی ورلد حدود ۱۴ جریب مساحت خواهد داشت. هنوز تاریخی برای افتتاح این سازه‌ها تعیین نکرده‌ایم.

تا آن هنگام، جدی‌ها (Jedis قهرمانان اصلی دنیای جنگ ستارگان) می‌توانند با انواع سواری‌های بین ستاره‌ای و انفجارهای آتش بازی موجود در پارک خود را سرگرم کنند.

مطالب مرتبط:

منبع huffingtonpost

دیدگاه