بهترین دوربین‌ها برای ثبت خاطرات هیجان انگیز در سفر

آتوسا سمیعی | سه شنبه, ۲۵ اسفند ۹۴ ساعت ۰۷:۰۰

دنیای بزرگی منتظر شماست، تا بروید و کشفش کنید. یک دوربین بهترین همراهی است که می‌توانید در سفر داشته باشید. با کجارو همراه باشید.

با توجه به مقصد اولویت‌های مشخصی دارید. اگر قصد دارید به کوه بروید، به دوربینی سبک و بادوام نیاز دارید. برای سیاحت شهری به دوربینی بی‌صدا، کارامد و با دیافراگم سریع نیاز دارید. یا شاید به گردشی به سراسر دنیا می‌روید، که در این مورد دوربینی با زوم عالی که بتواند در یک ثانیه از زاویه‌ وسیع یک منظره تا یک تله‌فوتو دور را طی کند، انتخابی مناسب است. در اینجا پنج پیشنهاد برتر ما را مشاهده می‌کنید.

دوربین تام تام بندیت اکشن (TomTom Bandit Action Camera)

بعد از عکس گرفتن با تام تام بندیت احساس می‌کنید باد ملایمی می‌وزد و این نشانگر لحظات هیجان‌آوری است که براساس ضربان قلب شما و افزایش این ضربان به شما دست می‌دهد. بخصوص وقتی می‌بینید که عکسهایتان از هرگونه خطا محفوظ بوده‌است. (قیمت ۴۰۰ دلار)

TomTom Bandit Action Camera

 

 دوربین کیوب پلاس پولاروید (Polaroid Cube+ Camera)

 شیک با قیمتی مناسب، دوربین ظریف کیوب پلاس پولاروید تصاویر را هم به صورت ویدیو با کیفیت اچ دی و هم با قابلیت  اتصال به وای فای به شما می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید محتوای دوربین را سریعا" و به طور یکپارچه به مشارکت بگذارید. (قیمت ۱۴۹ دلار)

Polaroid Cube+ Camera

 

 

دوربین گارمین ویرب اکس ای (Garmin VIRB XE Camera)

 در این دوربین برای ثبت سرعت و شتاب و سقوط عمودی از تکنولوژی جی پی اس استفاده می‌شود، بدین ترتیب شما می‌توانید موقعیت‌های خود را در کنار فیلمی از وضعیت‌های اولیه خودتان نشان دهید. شما به راحتی می‌توانید با این دوربین دریانوردی کنید. (قیمت ۴۰۰ دلار)

Garmin VIRB XE Camera

دوربین سونی ایکس ۱۰۰۰ وی ۴کی اکشن (ُSony X1000V 4K Action Camera)

وقتی شما با سرعت از سرازیری پایین می‌آیید، دوربین سونی ایکس ۱۰۰۰ وی که با سرعت ۴K و با بهترین وضوح عکس می‌گیرد، عکس‌های شما را تثبیت نموده و صدای ناشی از حرکت شما را که همچون حرکت باد است، کاهش می‌دهد. این دوربین ضد آب است و تا عمق ۳۴ فوت هم می‌توان آن را با جعبه‌اش وارد آب نمود. (قیمت ۵۰۰ دلار)

Sony-X1000V-4K-Action

دوربین گوپرو هیرو ۴ سشن (GoPro Hero4 Session Camera)

 جدید‌ترین نوع پیشگام دوربین اکشن که به لحاظ اندازه نصف نسل اولیه خودش است و دارای یک دکمه کنترل و یک سیستم میکروفن دوگانه برای کیفیت صدای بهتر می‌باشد. یک اپلیکیشن جدید از ساعت اپل، منظره‌یابی برای دوربین گوپرو هیرو در روی مچ شما قرار می‌دهد. (قیمت ۳۰۰ دلار)

GoPro Hero4 Session Camera

در ادامه از شما دعوت میکنیم برای مشاهدهی مشخصات دوربین‌ و لنز از بخش محصولات زومیت استفاده کنید؛ مجموعهی کاملی از دوربین‌‌ کانن، نیکون، سونی، پاناسونیک و دیگر برندهای معتبر در این بخش برای مقایسه مشخصات و اطلاع از قیمت دوربین در اختیار شما قرار دارد

مطالب مرتبط:

دیدگاه