کرایه تاکسی فرودگاه در ۲۰ شهر بزرگ جهان

محمد حسین غفاری | پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۹۴ ساعت ۰۷:۰۰

یکی از بزرگترین دغدغه‌های گردشگران پیش از عزیمت به کشورهای دیگر، محاسبه هزینه‌هایی است که در آن کشور خواهند داشت. این موضوع تا آن حد مهم است که حتی در انتخاب مقصد گردشگری نیز تاثیرگذار خواهد بود. یکی از این هزینه‌ها، کرایه حمل و نقل است. برای راهنمایی گردشگران، کرایه تاکسی از فرودگاه تا مرکز برخی از شهرهای مهم دنیا به صورت نموداری آورده شده که اگر تمایل دارید شما هم به این اطلاعات دست یابید، توصیه می‌کنیم ما را در کجارو همراهی کنید.

بعضی مردم بر این عقیده هستند که اگر بخواهند با اتوبوس به فرودگاه بروند، ممکن است احساس انسان‌های سالخورده را داشته باشند و با خود بگویند که هنوز زود است که تا این حد خود را مسن تصور کنند؛ از همین‌رو تصمیم می‌گیرند در حد توان خود از تاکسی برای رفتن به فرودگاه استفاده کنند.

سایتی به نام یابنده کرایه تاکسی (Taxi Fare Finder) نموداری ارائه کرده که در آن می‌توان کرایه تاکسی از فرودگاه به مرکز ۲۰ شهر بزرگ دنیا را مشاهده کرد. با یک نگاه گذرا به نمودارها مشخص است که اگر درآمد آنچنان بالایی نداریدو  قصد سفر به لندن را دارید، بهتر است سراغ گرفتن تاکسی نروید. در این بررسی، کوالالامپور پایتخت مالزی دارای بهترین قیمت بود. کرایه تاکسی در این شهر حتی برای درآمدهای بسیار کم هم معقول به نظر می‌رسد.

جدول کرایه تاکسی فرودگاه‌ها

منبع: businessinsider

مطالب مرتبط:

دیدگاه