پانزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی محیط زیست و حضور بیش از ۳۰ شرکت خارجی

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵
پانزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی محیط زیست و حضور بیش از ۳۰ شرکت خارجی

به گفته رییس ستاد پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، ۳۳ شرکت خارجی و ۱۰۰ تشکل محیط زیستی در این نمایشگاه حضور دارند.

 «مجید فدایی» درمراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت:

در فاصله ۱۰۴ روز بعد از ابلاغ سیاست‌های محیط زیستی توسط مقام معظم رهبری و در آستانه دیدار مسئولان محیط زیست با رهبر انقلاب، آیین گشایش نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست را داریم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه محیط زیست در فضای بالغ بر ۱۹ متر مربع برگزار می‌شود، کفت:

۱۰۰ تشکل محیط زیستی در این نمایشگاه حضور دارد.

رییس ستاد پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با اشاره به اینکه شعار نمایشگاه «اقتصاد سبز، دوران پسا تحریم» است، افزود:

۳۳ شرکت خارجی از کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی در این نمایشگاه حضور دارند و نمایشگاه امسال به لحاظ کیفی رشد خوبی نسبت به سال گذشته داشته است و امیدواریم بتوانیم در حوزه‌های مختلف زیست‌محیطی از جمله آب، هوا، تنوع زیستی از تجربه سایر کشورها استفاده کنیم.

فدایی با بیان اینکه ۲۰ شرکت و مرکز رشد فناوری در این نمایشگاه حضور دارند، گفت:

در سالن فن‌بازار شاهد ارائه دستاوردهای این شرکت‌ها در حوزه آب، نانو و... هستیم. همچنین نمایشگاه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر نیز همزمان با نمایشگاه محیط زیست برگزار می‌شود.

رییس ستاد پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با اشاره به اینکه در پانزدهمین نمایشگاه محیط زیست ۳۰ کارگاه آموزشی، نشست تخصصی و چندین مناظره برگزار می‌شود، افزود:

سعی داریم اطلاعات عمومی در حوزه‌های آب، خاک و محیط زیست به مخاطبان ارائه دهیم.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط:

دیدگاه