جایزه سفر ۵ ستاره به پاریس، به نفر اول مسابقه عکاسی کجارو اهدا شد

تیم کجارو | جمعه, ۱۶ بهمن ۹۴ ساعت ۰۰:۰۵

مسابقه عکاسی «شهر من» با شرکت بیش از ۲۳۰۰ علاقه‌مند به عکاسی برگزار شد و آقایان و خانم‌ها امین آل شمس، زهرا مهری‌نیاری، جواد اسدی اردیل، هادی محسن تبار و مهدی فلاح توانستند با کسب مقام اول تا پنجم جوایز این مسابقه را از آن خود کنند. دیروز در مقر شرکت مسافرتی ایوار، جوایز این دوستان به آنها تقدیم شد.

۲ دی‌ماه با رای شما مخاطبان کجارو، برندگان مسابقه عکاسی «شهر من» مشخص شدند. در اجرای این مسابقه سعی کردیم همه چیز به بهترین و عادلانه‌ترین شکل ممکن صورت پذیرد. در این راه دو حامی عزیز نیز کجارو را همراهی کردند. وب‌سایت پین‌تا‌پین ارایه‌دهنده سرویس رزرو آنلاین هتل که به تمامی رای‌دهندگان کد تخفیف رزرو هدیه دادند و آژانس هواپیمایی ایوار که جوایز بزرگ این مسابقه نتیجه زحمت ایشان است.

مقاله مرتبط:

تماشا کنید: گفتگو با امین آل شمس، برنده تور پاریس در مسابقه عکاسی کجارو

آمار مسابقه عکاسی کجارو

مسابقه شهر من

  • تعداد شرکت‌کننده : بیش از ۲ هزار و سیصد نفر
  • تعداد عکس ارسالی : بیش از ده هزار عکس
  • تعداد عکس فینالیست : ۲۳۶ عکس
  • تعداد رای‌دهنده به عکس‌های فینال : بیش از ۱۶ هزار نفر
  • تعداد رای : بیش از ۱۲۰ هزار رای

دیروز، ۱۲ بهمن ۹۴، در محل دفتر شرکت ایوار (اسپانسر مسابقه بزرگ عکاسی کجارو: «شهر من») برندگان این مسابقه گرد هم آمدند تا جوایزی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، تقدیم آنها شود.

 

برندگان مسابقه شهر من

امین آل شمس با عکسی که از مسجد نصیرالملک یا مسجد صورتی شیراز گرفته بود، توانست با ۱۲۳۹ رای، نفر اول مسابقه شده و برنده تور ۵ستاره پاریس شود. امین عاشق گردشگری و شهر شیراز است و در دیداری که داشتیم، گوشه‌هایی از هنر خود در عکاسی و فیلمبرداری تایم‌لپس از شهر زیبای شیراز را به ما نشان داد.

امین آل شمس

نفر اول مسابقه عکاسی کجارو

نفر دوم مسابقه عکاسی شهر من خانم زهرا مهری نیاری بود که عکسی زیبا از میدان امام (نقش جهان) اصفهان گرفته بود. زهرا که اهل قزوین است با ۱۲۳۱ رای مقاوم دوم را در این مسابقه کسب کرد و برنده تور سفر ۵ ستاره به آتن شد.

زهرا مهری نیاری

نفر دوم مسابقه عکاسی کجارو

جواد اسدلی اردلی با عکسی از دختربچه‌ای زیبا با لباس محلی بختیاری با ۱۲۲۰ رای جایگاه سوم را کسب کرد و برنده تور سفر ۵ ستاره به کیش از سوی آژانس مسافرتی ایوار شد. جواد ساکن اصفهان است و در زمینه آی‌تی فعالیت می‌کند، اما علاقه زیادی هم به هنر عکاسی دارد.

جواد اسدی اردلی

نفر سوم مسابقه عکاسی کجارو

هادی محسن تبار از خطه سرسبز مازندران توانست با ۱۱۸۱ رای نفر چهارم مسابقه کجارو و برنده جایزه تور ۵ ستاره کیش شود. هادی عکسی تماشایی از طبیعت دلربای مازندران گرفته بود.

هادی محسن تبار

چهارمین برنده مسابقه عکاسی کجارو

و نفر پنجم هم مهدی فلاح از تهران بود که او نیز برنده تور ۵ ستاره کیش از سوی آزانس مسافرتی ایوار شد. مهدی که دانشجو هم هست، عکسی با پرسپکتیو چشم‌نواز از بازار تهران گرفته بود.

مهدی فلاح

برنده پنجم مسابقع عکاسی کجارو

خوشحالیم که توانستیم مسابقه بزرگ کجارو، شهر من را برگزار کرده و گامی در جهت معرفی نقاط مختلف میهن عزیزمان ایران و ایجاد انگیزه برای هنرمندان این مرز و بوم برداریم. این گام اول ما بود و اگر کاستی در آن مشاهده کردید، عذر ما را پذیرا باشید.

برندگان مسابقه شهر من

ضمن تبریک به همه برندگان و آرزوی سفری خوش برای آنها، تشکر می‌کنیم که در این مراسم حضور یافتند. از همه مخاطبان کجارو و تمام دوستانی که در مسابقه عکاسی «شهر من» شرکت کردند نیز سپاسگزاریم و امیدواریم همیشه همراه و یاور ما باشند.

تهیه شده در کجارو

مطالب مرتبط:

دیدگاه