اپلیکیشن Foursquare امکان سفارش غذا را به‌ سرویس خود اضافه کرد

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور شنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰
اپلیکیشن Foursquare  امکان سفارش غذا را به‌ سرویس خود اضافه کرد

اپلیکیشن Foursquare اخیرا با یکی از شرکت‌های تحویل مواد غذایی همکاری‌اش را آغار کرده که در جریان آن می‌تواند به‌ مشتریان خود غذا بفروشد و  برای شخص ارسال کند. برای اطلاع از جزییات این خبر با کجارو همراه باشید.

 سرویس اپلیکیشن Foursquare اخیرا با delivery.com همکاری‌ را آغاز کرده است که طی آن می‌تواند به‌ سادگی برای کاربرانش غذا و مواد غذایی بفرستد. اگر در یکی از ۳۶ شهری که delivery.com در آن خدمات ارائه می‌دهد حضور داشته باشید، می‌توانید به‌ سادگی اپلیکیشن را اجرا کنید و با انتخاب آیکون مربوط delivery.com، غذا و مواد غذایی مورد نظرتان را انتخاب کنید و سفارش دهید تا برایتان ارسال شود.

امکان مشاهده محصولات غذایی و قیمت آن‌ها از طریق اپلیکیشن Foursquare وجود دارد، اما کاربران برای سفارش آن‌ها باید از اپلیکیشن delivery.com استفاده کنند. با این اوصاف کاربران مجبور هستند تا این دو اپلیکیشن‌ را در کنار یکدیگر روی گوشی‌شان نصب کنند.

Foursquare پیش از این دارای سرویس تحویل نسبتا یکپارچه‌ای بود که از GrubHub، Seamless و DeliveryHero (برای انگلستان) تشکیل می‌شد و حال شاهد همکاری نزدیک‌تر این سرویس با delivery.com هستیم. گفتنی است که این اپلیکیشن استارت‌اپی است که سرویس‌های اپلیکیشنی مختلف را به‌ یکدیگر مرتبط می‌سازد. البته به‌ نظر می‌رسد Foursquare رقابت خوبی را با سرویس‌های مشابه نظیر Postmates، DoorDash و Yelp که پیش از این با Eat24 و delivery.com همکاری می‌کردند، شروع کرده است. البته این رقابت با Uber نیز در جریان است. زیرا Uber سعی دارد اپلیکیشن غذایش را با نام UberEats عرضه کند. همان‌طور که می‌توان فهمید، در حال حاضر بسیاری از افراد دوست دارند در خانه‌شان به‌ تماشای فیلم بپردازند و در مقابل غذای مورد نظرشان نیز خریداری و برایشان ارسال شود. با این اوصاف سرویس‌های این چنینی می‌‌توانند بسیار محبوب باشند.

منبع: theverge

مطالب مرتبط:

دیدگاه