۱۰ جزیره‌ای که مقصد سفر افراد مشهور است

شایان شفایی | سه شنبه, ۲۰ بهمن ۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

اگر برای شما هم همیشه سوال بوده که چهره‌های مشهور بیشتر به چه نقاطی از دنیا سفر می‌کنند، به‌جای درستی آمده‌اید! با کجارو همراه باشید تا جواب سوال خود را پیدا کنید.

هرساله، جزایر و هتل‌های زیادی میزبان افراد مشهور و ثروتمند هستند. در این میان، جزایری وجود دارند که در میان ستارگان، بسیار محبوب بوده و بسیاری از آنان در این مناطق صاحب املاک خصوصی نیز هستند. در این مقاله ۱۰ مورد از این جزایر را همراه با هتل‌ها و مناطق محبوب و مجللشان بررسی خواهیم‌ کرد.

 سن بارتس (St. Barts)

جزیره سن بارتلمی (Saint Barthelemy) که در انگلیسی به نام سن بارتس شناخته می‌شود، مدت‌هاست که مقصد سفر افراد مشهور است. چهره‌هایی همچون جیمی بافت (Jimmy Buffet) و استیو مارتین (Steve Martin) در این جزیره صاحب ملک هستند. هتل گواناهانی (Guanahani) یکی از مشهورترین هتل‌های این جزیره است که در شمالی‌ترین نقطه سن بارتس واقع شده و سالانه چهره‌های مشهور زیادی را به‌سمت خود جذب می‌کند. جالب است بدانید که بتانی فرنکل (Bethenny Frankel) این جزیره و این هتل را برای ماه‌ عسل خود انتخاب کرد. هتل گواناهانی به‌ واسطه امکانات فراوانی که در اختیار مسافرانش می‌گذارد، بهترین هتل این جزیره است. این امکانات عبارت‌اند از: استخر، وای‌فای رایگان، تلویزیون مسطح، دکور جذاب و زیبای اتاق‌ها و...
یکی دیگر از دلایل محبوبیت جزیره سن بارتس ساحل زیبای آن است که علی‌رغم مساحت کوچکش، امکانات بسیار زیادی دارد و فعالیت‌های تفریحی بسیاری در آن انجام می‌شود.

St. Barts

باهاماس (Bahamas)

۵۰ مایل خارج از ساحل فلوریدا، جزایر باهاماس (Bahamas) با هوای گرم خود، یکی از بهترین مقاصد گردشگری است. این جزیره به لطف فعالیت‌های متنوع ساحلی همچون غواصی و بسیاری از امکانات دیگر، یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر و تفریح‌کردن است و همیشه می‌گویند که «هیچ چیز در دنیا شبیه امکانات باهاماس نیست!» هتل ۱۰۶ اتاقه این جزیره به دو بخش تقسیم شده و بسیار شیک و مجلل است. باغی زیبا و رویایی در هتل وجود دارد که بهترین مکان برای برگزاری جشن‌های عروسی است. از دیگر مزایای این هتل می‌توان به زمین گلف، ساحلی زیبا، زمین تنیس، باشگاه و سالن یوگا اشاره کرد. هر ساله ستارگان مشهور بسیاری به باهاماس سفر می‌کنند.

جزیره Bahamas

انگویلا (Anguilla)

این جزیره، یکی از محبوب‌ترین جزایر برای سفر چهره‌های مشهور است. افرادی همچون بیانسه (Beyonce) و جی-زی (Jay-Z) همیشه به این جزیره سفر می‌کنند. در یک کلام، سفر به این جزیره باعث می‌شود که حس کنید شما هم یک ستاره هستید! یکی از بهترین تفریحات این جزیره، دراز کشیدن در ساحل آرام و زیبای آن است که روح و روان هر کسی را احیا می‌کند. از بهترین مزیت‌های این جزیره می‌توان به رستوران‌های فوق‌العاده آن اشاره کرد که غذاهای متنوع و باکیفیتی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در رستوران‌های این جزیره، غذاهای ژاپنی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای را میل کنید.

جزیره Anguilla

سیشل (Seychelles)

سِیشلز مجمع‌الجزایری در شرق آفریقا است که شامل ۱۱۵ جزیره کوچک و بزرگ است. بانیان تری (Banyan Tree) به معنی درخت انجیر هندی، نام یک منطقه در سیشلز است که شامل املاک و ویلاهای بسیاری بوده و ساختمان‌های آن غالبا معماری تاریخی دارند و بیانگر فرهنگ خاصی هستند. در آنجا ملکی وجود دارد که زمانی متعلق به جورج هریسون (George Harrison) و پیتر سلرز (Peter Sellers)، ستاره فیلم Pink Panther بوده‌ است. تمامی ویلاهای این منطقه، یک استخر خصوصی دارند و غذاهای متنوعی در این جزیره سرو می‌شود. هرچند باید این نکته را مد نظر داشت که تجربه سفر به این جزیره به‌هیچ‌وجه ارزان و کم‌هزینه نخواهدبود. املاک این منطقه همگی خارج از شهر بوده و مناسب آن دسته از گردشگرانی است که دنبال سکوت و آرامش هستند. از سویی دیگر، سفر به این جزیره به افرادی که مایلند در مرکز شهر و در بین جمعیت باشند، توصیه نمی‌گردد.

جزیره Banyan Tree Seychelles

برمودا (Bermuda)

برای آن دسته از ستارگانی که در نیویورک زندگی می‌کنند، جزیره برمودا (Bermuda) به لطف یک پرواز دو ساعته و امکانات بی‌شمارش، یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات است. امکاناتی از قبیل چشمه‌های آب معدنی، غواصی زیر آب و ساحل بسیار زیبا، برمودا را به مکانی ایدئال برای سفر تبدیل کرده‌ است. یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این جزیره، هتل رزوود تاکرز پوینت (Rosewood Tucker’s point) است که سالانه افراد بسیاری در آن اقامت دارند. در این هتل یک ساحل اختصاصی، چهار رستوران و چهار استخر وجود دارد و هر سال مسابقات گلف در آن برگزار می‌شود. اقامت در این هتل هزینه بسیار زیادی خواهد داشت، اما اگر بتوانید از پس هزینه‌های آن برآیید، باید حتما به آنجا بروید!

جزیره Bermuda

تُرکس اند کِیکوس (Turks and Caicos)

به احتمال بسیار زیاد، این جزیره یکی از مجلل‌ترین جزایری است که می‌توانید به آن سفرکنید. «ترکس اند کیکوس» جزیره‌ وسیعی است که شامل ساحل بسیار زیبا، استخرهای مجلل و هتل‌های لوکس بوده و هرکدام از ویلاهای آن متعلق به یک چهره مشهور خاص است. افرادی همچون دانا کاران (Donna Karan)، کیت ریچاردز (Keith Richards) و بروس ویلیس (Bruce Willis) در این جزیره ملک خصوصی دارند. اقامت در این جزیره و حمل و نقل در آن، هزینه بسیار زیادی در پی خواهد داشت.

جزیره Turks and Caicos

جامائیکا (Jamaica)

جامائیکا (Jamaica) از گذشته تاکنون در میان گردشگران محبوب بوده‌ است. یکی از بهترین هتل‌های جامائیکا، راوند هیل (Round Hill) نام دارد که به معنی تپه گرد است. این هتل به لطف داشتن محیطی جذاب، فضای اختصاصی مراقبت از کودکان و اتاق‌هایی که توسط رالف لاورن (Ralph Lauren) طراحی شده‌، محلی عالی برای اقامت در جزیره است. اقامت در این هتل با وجود داشتن حشراتی همچون پشه و مورچه، باز هم راحت و آرامش‌بخش است. لیستی طولانی از ستارگانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، وجود دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به آنا وینتور (Anna Wintour) و پاول مک‌کارتنی (Paul McCartney) اشاره کرد. همچنین گفته‌ شده که جان اف کندی (JFK) و همسرش، ماه عسل خود را در اینجا گذرانده‌اند.
از غذاهای لذیذ جامائیکا گرفته تا استخرهای مجلل، همه و همه در هتل راوند هیل یافت می‌شود و این هتل می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات زندگی شما را رقم بزند.

Jamaica

مالدیو (Maldives)

در این جزیره، منطقه‌ای به نام گیلی لانکنفوشی (Gili Lankanfushi) وجود دارد که بنا به‌دلایل بسیار زیادی، بهترین منطقه در مالدیو است. این منطقه تنها بیست دقیقه با فرودگاه فاصله داشته و شامل ۴۶ ویلا با محیطی بسیار زیبا است. برای رفتن به این منطقه، به‌محض اینکه وارد فرودگاه شدید، یک خدمتکار اختصاصی شما را تا رسیدن به ویلای خود همراهی می‌کند. ویلاها با انواع مختلف چوب ساخته شده‌اند و چشم‌انداز آن‌ها شما را شگفت‌زده خواهدکرد.
در محیط بیرونی این منطقه ۶۸۳ درخت نخل وجود دارد که می‌توانید وعده‌های غذایی خود را کنار آن‌ها میل کنید. از دیگر مزایای این منطقه می‌توان به مجموعه ورزشی آن اشاره کرد که ستاره مشهور تنیس جهان، نواک جوکوویچ (Novak Djokovic)، یکی از اعضای آن است.

Maldives

باربادس (Barbados)

باربادس جزیره‌ای در کارائیب است که سالانه افراد مشهور زیادی به آنجا سفر می‌کنند. بهترین هتل این جزیره، سندی لین (sandy Lane) نام دارد که شاید بتوان آن را در زمره مجلل‌ترین هتل‌های جهان هم قرار داد. این هتل به‌علت سرویس‌دهی بی‌نظیری که دارد، همواره جزء بهترین هتل‌ها است. یک زمین گلف ایدئال، ماشین‌ رولز رویس فانتوم (Rolls Royce Phantom)، تفریح در ساحلی بی‌نظیر و رستوران‌های مجلل، از امکانات این هتل هستند. برای افرادی که از عهده مخارج این هتل برمی‌آیند، اقامت در آن شدیدا توصیه می‌شود! تابه‌حال افرادی همچون ریحانا (Rihanna)، خانواده بکهام (Beckhams) و گوئنت پالترو (Gwyneth Paltrow) در این هتل اقامت داشته‌اند و تایگر وودز (Tiger Woods) در آنجا مراسم جشن عروسی خود را برگزار کرده‌ است.

Barbados

سن مارتین (St. Martin)

جزیره سن مارتین تمام ویژگی‌های یک جزیره ایدئال را دارد. سواحل زیبا و امکانات مخصوص غواصی در اقیانوس از ویژگی‌های اصلی این جزیره است. بهترین هتل این جزیره، بلموند لا سامانا (Belmond La Samanna) نام دارد که شامل ۲ استخر، سالن یوگا، رستوران‌هایی ایدئال و یک ساحل اختصاصی است. این هتل ۸۱ اتاق دارد و کمتر هتلی پیدا می‌شود که بتواند آن‌ را از لحاظ امکانات شکست دهد! از جمله افراد مشهوری که در این هتل اقامت داشته‌اند، می‌توان به اپرا (Operah) و جکی او (Jackie O) اشاره کرد.

St. Martin

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت کافی را برده‌باشید. حتما نظرات خود را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید.

منبع: businessinsider

مطالب مرتبط:

دیدگاه