هواپیمایی آتا برای مسافران مشهد-تهران دردسرساز شد

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
هواپیمایی آتا برای مسافران مشهد-تهران دردسرساز شد

پرواز شماره ۵۲۳۶ هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت ۲۲:۳۰ دیشب انجام شود، حدود ۶ ساعت زودتر انجام شد، مسئله‌ای که اعتراض مسافران این پرواز را به‌دنبال داشت.

یکی از مسافران پرواز شماره ۵۲۳۶ هواپیمایی آتا گفت که اواسط هفته گذشته هم‌زمان برای مسیر تهران-مشهد پرواز رفت و برگشت (سه‌شنبه و پنجشنبه) را خریداری کردم.

وی با بیان این‌که زمان پرواز برگشت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دیروز مورخ ۱۱ آذرماه بود، افزود:

همان روز رفت به مشهد پیامکی برای مسافران ارسال شد با این مضمون که تایم پرواز از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه تغییر کرده است. آیا شرکت‌های هواپیمایی شرعا مجازند بلیت ۲۲:۳۰ بفروشند و بعد آن را بدون هماهنگی با مسافران به ۱۶:۳۰ تغییر دهند و به آن هم پایبند نباشند و با یک ساعت و نیم تاخیر یعنی ۱۸:۰۵ حرکت کنند؟!

وی با تاکید بر این‌که تمام برنامه‌ریزی‌های مسافران با این پیامک هواپیمایی آتا به‌هم ریخت، افزود که از سر ناچاری مسافران پرواز مذکور در زمان مقرر در فرودگاه بسیار شلوغ هاشمی‌نژاد حاضر شدند، اما در کمال تعجب اعلام شد که پرواز با یک ساعت تاخیر یعنی در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که دلیل این تاخیر از سوی کارکنان هواپیمایی آتا در فرودگاه مشهد نقص فنی اعلام شد، گفت:

بر هم خوردن برنامه‌ریزی مسافران در کنار تاخیر در پرواز باعث اعتراض مردم و درگیری لفظی با تعدادی از کارمندان هواپیمایی آتا شد.

وی با بیان این‌که کادر حفاظت فرودگاه هاشمی‌نژاد مسافران معترض را آرام کردند، افزود که کارکنان و مسئولان هواپیمایی آتا در مشهد پس از اعتراض مردم گفتند که «ما مقصر نیستیم و آژانس فروشنده بلیت مقصر جابه‌جایی زمان پرواز و تاخیر به وجود آمده آن است.»

وی با طرح این پرسش که هواپیمایی آتا با چه مجوزی پرواز ساعت ۲۲:۳۰ را به ۱۶:۳۰ دقیقه تغییر داده است، بیان کرد:

بسیاری از مسافران پرواز ۵۲۳۶ آتا باید از تهران به سایر شهرهای کشور پرواز می‌کردند و بر اساس اعلام این ایرلاین، اقدام به خرید بلیت پرواز تهران به‌سمت شهرهای مورد نظر کرده بودند.

وی ادامه داد که به‌عنوان مثال یکی از مسافران، پرواز ساعت ۱۸ تبریز را از تهران خریداری کرده بود که با تاخیر پرواز مشهد تهران (۱۶:۳۰) به ۱۸:۰۵ دچار ضرر و زیان شد، مسئله‌ای که هواپیمایی آتا باعث و بانی آن بود.

مطالب مرتبط:

منبع تسنیم

دیدگاه