اوت لت‌ های لندن، خریدی متفاوت

محبوبه رستمی
محبوبه رستمی دوشنبه، ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
اوت لت‌ های لندن، خریدی متفاوت

شهرهای بزرگ اروپایی همیشه بهترین مراکز خرید را در اختیار علاقه‌مندان گذاشته‌اند. لندن نیز با وجود برندهای لوکس و متنوع از این قاعده مستثنی نیست. به گونه‌ای که این شهر را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مراکز مد و فشن جهان بر شمرد. در ادامه با کجارو همراه باشید تا با برخی از بهترین مراکز خرید اوت لت در این شهر بزرگ آشنا شویم.

بدون شک خرید برند‌های گران‌قیمت برای همه‌ی مسافرانی که با بودجه‌ای مشخص مکانی را انتخاب می‌کنند، مقرون به صرفه نیست. اوت لت استورها گزینه‌های قابل توجهی هستند که می‌توانید در آن‌ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه‌ای انجام دهید.

پیش‌تر شما را در مطلبی جداگانه با مفهوم اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در این است که می‌توان اغلب مجموعه‌هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی‌شوند، با قیمت‌هایی وسوسه انگیز و استثنایی خریداری کرد.

امروزه اوت لت استورها به بخشی جدایی‌ ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده‌اند. برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می‌کنند، کما اینکه بسیاری از افراد به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، برای خرید تنها این مراکز را انتخاب می‌کنند. در هر صورت نمی‌توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد.

پایتخت انگلستان، یعنی لندن از جمله شهرهای بسیار مهم اروپا به شمار می‌رود. لندن یکی از مراکز اقتصادی مهم دنیا است که بیش از هر شهر دیگری بازدیدکننده و گردشگر بین‌المللی دارد.

بیشتر بخوانید: اوت لت (Outlet) چیست؟

اوت لت لندن

این شهر همچنین مرکز مالی، هنری، آموزشی، سرگرمی و مد نیز محسوب می‌شود. لذت خرید در تخفیف‌ها در لندن بسیار متفاوت از خریدهای معمول است. در این شهر اغلب تخفیف‌ها از ۶۰٪ شروع می‌شوند.

اوت لت لندن

بزرگترین و گران‌ترین فروشگاه دنیا یعنی Harrods در خیابان برومپتون در لندن است. چندین سال است که این فروشگاه تامین‌کننده‌ی لباس خانواده‌ی سلطنتی است. سه روز پیش از شروع تخفیف این فروشگاه مردم در چادرهایی در مقابل این فروشگاه ساکن می‌شوند. در روز اول شروع تخفیف حدود ۲۵۰ هزار نفر از این مغازه بازدید می‌کنند. 

اوت لت لندن

این شهر همچنین دارای اوت لت‌های بسیاری است. در این سری از مطالب اوت لت به معرفی برترین‌اوت‌ لت استور‌های لندن می‌پردازیم.

فروشگاه اوت لت تا‌پ‌شاپ (Topshop Outlet Store)

اوت لت‌ تاپ‌شاپ یکی از شعبه‌های این فروشگاه زنجیره‌ای است که در محله‌ی ادجور لندن قرار دارد. انبار این فروشگاه به طور مرتب تجدید می‌شود و شما می‌توانید اجناس را اغلب با قیمتی رقابتی و پایین‌تر از فروشگاه‌های معمولی خریداری کنید. اما نکته‌ای که ارزش خرید در این مرکز را بسیار بالا می‌برد این است که با خرید هر جنس می‌توانید یک عدد از همان جنس را رایگان هدیه بگیرید.

اوت لت لندن

آدرس: بلوک دهم مرکز براودواک، ایستگاه راود، محله‌ی ادجور، میدلسکس

اوت لت استور بودن وب (Boden Web Outlet Store)

بودِن وِب بیشتر برای فروش لباس‌های رنگارنگ کودک شهرت دارد، با این وجود می‌توان اجناس بسیار متنوع مردانه و زنانه هم در آن پیدا کرد. فروشگاه اصلی بودن وب در لندن قرار دارد، اما اگر تمایل به خرید از این مرکز را دارید، حتی نیاز به خارج شدن از خانه هم نیست، چرا که به راحتی می‌توان از سایت eBay کالاهای متنوع این برند را سفارش داد.

اوت لت لندن

قیمت این اجناس از ۹۹ پوند شروع می‌شوند. قیمت‌های خرده فروشی eBay با این مرکز هیچ تفاوتی ندارد.

فروشگاه اوت لت باربِری (Burberry Outlet Store)

برند کلاسیک باربری پوشاک و لوازم مورد نیاز را با تخفیفاتی قابل توجه که گاهی به ۷۰ درصد هم می‌رسد به فروش می‌رساند. این مرکز در شرق لندن قرار دارد. شاید کمی دور باشد اما بدون شک برای طرفداران این برند ارزش پیمودن راه را دارد. البته یکی از ایراداتی که به این مرکز وارد می‌شود، نبودن اتاق پرو است که کمی توی ذوق می‌زند. با این وجود تخفیف‌های وسوسه‌کننده این مشکل را از یاد شما می‌برد.

اوت لت لندن

اوت لت لندن

آدرس: ۲۹-۳۱ گاتهام پلیس (29 – 31 Chatham Place)، هاکنی (Hackney)، لندن، E9 6LP

مرکز خرید اوت لت بیسستر ویلج (Bicester Village Outlet Shopping Centre)

اگر می‌خواهید مکانی متفاوت را برای خرید کردن جستجو کنید، یکی از بهترین‌ انتخاب‌های شما همین مرکز خواهد بود. در مرکز خرید بیسستر ویلج بیش از ۱۳۰ بوتیک وجود دارد که اجناسشان را با قیمت‌هایی تا ۶۰ درصد تخفیف هم به فروش می‌رسانند. از جمله برندهای مشهور این مرکز می‌توان به الکساندر مک‌کویین، کوخ، مالبری، پرادا و ویوین وست‌وود اشاره کرد. بیسستر ویلج در آکسفوردشایر قرار دارد و می‌توانید مسیر منتهی به آن را با ماشین، قطار و اتوبوس از مرکز شهر طی کنید.

اوت لت لندن

آدرس: روستای بیسستر (Bicester Village)، 50 Pingle Drive، بیسستر، آکسفوردشایر، OX26 6WD

فروشگاه اوت لت پائول اسمیت (Paul Smith Outlet Store)

طراح مد انگلیسی پائول اسمیت بیشتر به خاطر لباس‌های مردانه‌اش با رنگ‌های روشن و خط خطی شناخته می‌شود. در این مرکز می‌توانید بهترین لباس‌های مردانه را در کنار لباس زنانه و بچه‌گانه و همچنین متعلقات آن‌ها با حدود دست کم ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنید. از آنجایی که این مرکز در منطقه‌ی ثروتمند نشین می‌فر قرار دارد، می‌توانید روی کیفیت بالای اجناس آن حساب باز کنید.

اوت لت لندن

اوت لت لندن

آدرس: 23 Avery Row، منطقه‌ی می‌فر، لندن، W1 9HX

فروشگاه جوزف کلارنس (Joseph Clearance Shop)

در فروشگاه جوزف کلارنس می‌توانید اجناس از فصل گذشته را با تخفیفات باورنکردنی و تا حدود ۷۰ درصد ارزان‌تر از جاهای دیگر تهیه کنید. این اجناس شامل انواع پوشاک زنانه می‌شود. مشهورترین برندهای موجود در این فروشگاه فندی، هلموت لانگ و استلا مک‌کارتنی هستند.

اوت لت لندن

آدرس: جاده ۵۳ کینگ راود (53 King’s Road)، محله چلسی، لندن، SW3 4ND

مطالب مرتبط:

منبع timeout

دیدگاه