سفر اپ: اپلیکیشن صدا و سیما، تلویزیون و رادیو را به جیبتان می‌آورد

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
سفر اپ: اپلیکیشن صدا و سیما، تلویزیون و رادیو را به جیبتان می‌آورد

صدا و سیما اپلیکیشنی را برای دستگاه‌های iOS و اندروید منتشر کرده است که کاربران از طریق آن می‌توانند به صورت آنلاین تلویزیون تماشا کنند. همراه کجارو باشید تا در این مقاله از سفر اپ به معرفی این برنامه بپردازیم.

تلویزیون تبدیل به یکی از اعضای خانواده ما ایرانی‌ها شده است و تقریبا در اغلب اوقات فراغتمان و مخصوصا شب‌ها، در حال تماشای تلویزیون هستیم. دنبال کردن سریال‌های تلویزیونی که تعدادشان هم کم نیست گاهی حتی سفر کردن را نیز دشوار می‌کند. زیرا ترسی وجود دارد که شاید در طول سفر نتوانیم سریال مورد علاقه‌مان را دنبال کنیم. اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شویم که در اشتباهیم. زیرا در عصر ارتباطات زندگی می‌کنیم و در اغلب موارد اتصال نسبتا مناسبی به اینترنت داریم. پس در سفر هم می‌توان تلویزیون مشاهده کرد.

تلویزیون آنلاین

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اپلیکیشنی را برای تلفن‌های هوشمند عرضه کرده است که از طریق آن می‌توان در هر جایی از جهان به تماشای شبکه‌های تلویزیونی پرداخت. اپلیکیشن مذکور از طریق اینترنت پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نکته جالب اینکه اپلیکیشن مذکور بر اساس سرعت اینترنت کاربر، کیفیت پخش را تنظیم می‌کند تا در حین نمایش شاهد مکث در پخش ویدیو نباشید. کلیه کاربران دستگاه‌های iOS و نسخه‌های بالاتر از اندروید 2.1 می‌توانند از این اپلکیشن استفاده کنند. لازم به ذکر است که برای نمایش زنده نیازی به پلیر دیگری نیست. پس اگر شما نیز مایل هستید که حتی بیرون از خانه نیز به تماشای تلویزیون بپردازید، از طریق لینک‌های زیر می‌توانید اپلیکیشن رسمی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دانلود کنید.

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه