هتل های استانبول

مرتب سازی بر اساس :
clear

اولین نفری باشید که برای این مکان عکس آپلود می کنید

بهترین هتل‌های استانبول

شهر استانبول از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان است و مسافران زیادی در طول سال برای گذراندن تعطیلات با تور استانبول یا به‌صورت مجزا به این شهر سفر می‌کنند. اقامت در بهترین هتل‌های استانبول لذت سفر را بیشتر می‌کند و خاطراتی ماندگار برای مسافران به جا می‌گذارد. به‌دلیل استقبال بالای گردشگران خارجی از هتل های لوکس استانبول در طول سال‌های اخیر تعداد هتل‌های مجهز این شهر بیشتر شده‌اند و شما با توجه به سلیقه، بودجه و هدف خود از سفر می‌توانید از میان گزینه‌های بی‌شمار، بهترین هتل را انتخاب کنید. در ادامه ما به معرفی بهترین هتل‌های استانبول از نظر دسترسی مناسب به جاهای دیدنی استانبول، رضایت مسافران و ارائه خدمات مطلوب‌تر می‌پردازیم.

با بهترین هتل‌های استانبول آشنا شوید:

اورینت بانک هتل استانبول

نمای بیرونی هتل اورنت بانک استانبول

منبع عکس: صفحه اینستاگرام هتل اورینت بانک استانبول

اورینت بانک هتل یکی از هتل های لوکس استانبول به شمار می‌رود که دسترسی مناسبی به پل گالاتا و تنگه بسفر دارد. این هتل در نزدیکی اسکله‌های امینونو و کادیکوی قرار گرفته است و با اقامت در آن امکان گشت و گذار در سواحل تفریحی اطراف تنگه بسفر را خواهید داشت.

در هتل اورینت بانک امکانات متفاوتی مانند اتاق کودک، سرو صبحانه در اتاق، رستوران و کافه با غذاهای بین المللی، اتاق اسپا، خشکشویی و بسیاری امکانات دیگر وجود دارند و خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری با تور لیدر نیز به مسافران عرضه می‌شوند. اگر در سفر به استانبول تمایل به اجاره ماشین داشته باشید نیز، در این هتل امکان رنت کردن ماشین را خواهید داشت.

پرسنل هتل اورینت بانک استانبول از مجرب‌ترین افراد در صنعت هتلداری انتخاب می‌شوند و به زبان‌های ترکی، انگلیسی، فرانسه و عربی تسلط دارند. در این هتل اقامت کودکان زیر چهار سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان است.

هتل شانگری لا بسفروس 

نمای ساختمان هتل شانگری لا بسفروس استانبول از دهانه گذرگاه

منبع عکس: صفحه اینستاگرام هتل شانگری لا بسفروس

هتل شانگری لا بسفروس از زیباترین هتل‌های پنج ستاره در شهر استانبول به شمار می‌رود که رضایت مسافران زیادی را به دست آورده است. این هتل لوکس در محله سینان پاشا و در نزدیکی سواحل تنگه بسفر قرار دارد. هتل شانگری لا بسفروس در قلب شهر استانبول و بین کاخ دولما باغچه و موزه ناوال قرار گرفته است و دسترسی مناسبی به رستوران‌ها و سواحل تفریحی در بخش اروپایی این شهر دارد.

از امکانات هتل شانگری لا بسفروس می‌توان به اتاق اسپا، رستوران‌های مجهز، کافه‌های مدیترانه‌ای و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. در کافه و رستوران‌های این هتل انواع غذاهای بین المللی ارائه می‌شوند و سونا، جکوزی و حمام ترکی از امکانات اتاق اسپا هستند. با اقامت در هتل شانگری لا دسترسی مناسبی به اینترنت در تمام بخش‌های هتل خواهید داشت و اقامت کودکان زیر هفت سال برای هر خانواده تا دو کودک بدون استفاده از سرویس، هزینه‌ای ندارد.

ورود حیوانات خانگی به‌همراه گردشگران به هتل شانگری لا ممنوع نیست؛ اما هزینه‌ای اضافی بابت آن دریافت می‌شود. این هتل فاصله کوتاهی تا میدان تکسیم و خیابان استقلال دارد و به همین دلیل نظر مسافران را به خود جلب می‌کند.

هتل دلیتا سیتی

نمای ورودی هتل دلیتا سیتی استانبول

منبع عکس: صفحه اینستاگرام هتل دلیتا سیتی

هتل دلیتا سیتی از بهترین هتل های استانبول در منطقه شیشلی است و دسترسی مناسبی به میدان تکسیم، خیابان استقلال، ایستگاه‌های مترو و مراکز خرید دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس و مترو به این هتل ایستگاه عثمان بی است. از نزدیک‌ترین مراکز خرید به هتل دلیتا سیتی نیز می‌توان به پاساژ جواهر اشاره کرد که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود. کاخ زیبای دولما باغچه که از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول است نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد.

از امکانات رفاهی هتل دلیتا سیتی می‌توان رستوران، پارکینگ اختصاصی و کافه فضای باز را نام برد. در این هتل امکان سرو صبحانه در اتاق نیز وجود دارد و امکاناتی مانند خشکشویی و اتوی لباس در صورت درخواست مسافران به آن‌ها عرضه می‌شود. در هتل دلیتا سیتی سالن‌های مناسب برگزاری کنفرانس، کنسرت و همایش نیز تعبیه کرده‌اند.

در همه بخش‌های هتل دلیتا دسترسی مناسب به اینترنت وای‌فای وجود دارد و ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است و هزینه آن به‌صورت جداگانه دریافت می‌شود. هزینه اقامت در این هتل برای فرزندان زیر هفت سال به‌همراه خانواده در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است.

هتل بزرگ سیرکجی

نمای سفید ساختمان هتل بزرگ سیرکجی استانبول

منبع عکس: سایت تریپ ادوایزر

هتل بزرگ سیرکجی در نزدیکی مرکز شهر استانبول قرار دارد و از معروف‌ترین هتل های منطقه فاتح است. این هتل دسترسی مناسبی به وسایل حمل و نقل عمومی و جاهای دیدنی استانبول دارد. هتل سیرکجی سرویس ترانسفر فرودگاهی به مسافران خود عرضه می‌کند و صبحانه‌های اختصاصی این هتل طرفداران زیادی دارند. این هتل به بازار بزرگ و پاساژهای تجاری شهر استانبول نیز نزدیک است.

از امکانات هتل بزرگ سیرکجی می‌توان به اینترنت در بخش‌های مختلف هتل، پارکینگ در فاصله نزدیک هتل، اتاق خانواده و اتاق کودک اشاره کرد. این هتل خدمات آرایشگاهی، اتوشویی و خشکشویی نیز دارد و در صورت درخواست مسافران با دریافت هزینه اضافی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

مسئولان پذیرش هتل سیرکجی به زبان‌های ترکی، انگلیسی و روسی مسلط هستند. در این هتل تورهایی مختلفی مانند گشت شهری، آشنایی با فرهنگ محلی و تفریحی برگزار می‌شوند که مسافران با ثبت‌نام در این تورها می‌توانند تجربه‌ای مانا از گردش در شهر استانبول داشته باشند. در این هتل ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.

هتل رافلز

در ورودی هتل رافلز استانبول و نگهبان هتل

منبع عکس: صفحه اینستاگرام هتل رافلز

هتل رافلز نیز یکی دیگر از هتل های لوکس استانبول در منطقه بشیکتاش و در نزدیکی مرکز خرید زورلو سنتر است. گرچه این هتل فاصله بیشتری تا میدان تکسیم و خیابان استقلال دارد، از محبوب‌ترین هتل‌های پنج ستاره استانبول میان گردشگران است. مسئولان پذیرش این هتل به زبان‌های ترکی، روسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی و انگلیسی تسلط کامل دارند و سایر پرسنل این هتل نیز از حرفه‌ای‌ترین نیروها در زمینه هتلداری هستند.

از میان امکانات گسترده هتل رافلز استانبول می‌توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت در همه بخش‌های هتل، اتاق سرویس، اتاق اسپا، حمام ترکی، سالن ورزش و سالن بازی کودکان اشاره کرد. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز است؛ اما هزینه آن به‌صورت جداگانه دریافت می‌شود. هتل رافلز امکانات مناسب برای برگزاری همایش و انواع جلسات کاری و اداری نیز دارد.

کافه و رستوران‌های هتل رافلز انواع غذا و نوشیدنی‌های بین المللی را به مسافران ارائه می‌دهند و کافه اسنک این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته باز است. انواع خدمات آرایشگاهی، خشکشویی و اتوی لباس نیز در صورت درخواست مسافران به آن‌ها ارائه می‌شود. این هتل تراس فضای باز برای لذت بردن از آفتاب و سرو نوشیدنی نیز دارد.

هتل ماریوت استانبول

ساختمان هتل ماریوت استانبول با نورپردازی شب

منبع عکس: istanbulaskina.com

هتل ماریوت استانبول از دیگر هتل های منطقه شیشلی در خیابان حریت است و دسترسی مناسبی به ایستگاه متروی شیشلی دارد. مرکز خرید جواهر و پاساژ پروفیلو از نزدیک‌ترین مراکز خرید به این هتل هستند. از امکانات هتل ماریوت استانبول می‌توان به سونا، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی و سالن ماساژ اشاره کرد.

در هتل ماریوت استانبول امکان ورود حیوانات خانگی با پرداخت هزینه اضافه وجود دارد. اینترنت وای‌فای در همه بخش‌های هتل در دسترس است و پارکینگ اختصاصی نیز در اختیار مسافران با پرداخت هزینه محدود قرار می‌گیرد. کافه و رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را به مسافران ارائه می‌دهند و امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها وجود دارد. در طول ۲۴ ساعت شبانه روز نیز کافه هتل میان وعده‌های سبک سرو می‌کند.

در هتل ماریوت استانبول تراس و باغ سرسبز برای گذراندن اوقات فراغت تعبیه کرده‌اند و کانال تلویزیونی کودکان نیز به‌صورت اختصاصی برنامه‌های کودک پخش می‌کند. در این هتل خدمات خشکشویی و آرایشی با توجه به درخواست مسافران به آن‌ها ارائه می‌شود. متصدیان پذیرش این هتل به زبان‌های ترکی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و عربی تسلط دارند.

هتل دیوان استانبول

نمای بیرونی و نورپردازی هتل دیوان استانبول در شب

منبع عکس: hrs.com

هتل دیوان استانبول نیز از دیگر هتل های منطقه شیشلی و نزدیک به میدان تکسیم است. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول به شمار می‌رود و معماری زیبا و چشم‌نوازی دارد. مرکز اسپای هتل دیوان امکانات مجهزی مانند سالن ورزشی مدرن، حمام ترکی و سالن‌های استخر و سونا دارد. در حمام ترکی این هتل تجهیزات مناسب و کافه‌ای کوچک برای سفارش انواع نوشیدنی‌ها تعبیه کرده‌اند.

رستوران هتل دیوان انواع غذاهای سنتی ترکی، ژاپنی و مدیترانه‌ای را سرو می‌کند. نوشیدنی‌های این رستوران نیز بسیار متنوع و پرطرفدار هستند

رستوران‌ و کافه هتل دیوان نیز از بهترین بخش‌های این هتل هستند. انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی ترکی را در این رستوران و کافه به مسافران عرضه می‌کنند؛ اما به‌جز غذاهای اصیل سنتی انواع خوراک‌های بین المللی و مدیترانه‌ای از جمله غذاهای ژاپنی در این رستوران توسط آشپزهای حرفه‌ای طبخ می‌شوند.

نزدیکی هتل دیوان به میدان تکسیم دسترسی به مراکز خرید، کافه و رستوران‌های متنوع در شهر را نیز ساده می‌کند؛ اما موقعیت جغرافیایی این هتل مانع از دسترسی آن به پارکینگ مناسب شده است. انواع خدمات آرایشی،‌ خشکشویی، اتوکشی، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی و کانال اختصاصی کودک نیز در این هتل وجود دارند. هتل دیوان تراسی سرسبز برای صرف نوشیدنی در فضای باز نیز دارد. حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل دیوان استانبول را ندارند.

هتل گالاتا استانبول

ورودی ساختمان هتل گالاتا استانبول با پرچم ترکیه

منبع عکس: سایت بوکینگ

هتل گالاتا استانبول در منطقه بی اوعلوی این شهر و نزدیک به ایستگاه متروی کاراکوی قرار دارد. این هتل یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های شهر استانبول است و امتیاز بالایی را از مسافران در سایت‌های معتبر جهانی کسب کرده است. مراکز خرید زورلو سنتر و جواهر در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند و برج گالاتا نیز در نزدیکی آن واقع شده است.

همه اتاق‌های هتل گالاتا مجهز به رختکن مجزا، میز کار و مینی بار اختصاصی هستند. صبحانه این هتل با تنوع بالا سرو می‌شود و بین مسافران بسیار محبوب است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن مجهز اسپا با حمام ترکی، اتاق ماساژ، سالن بدن‌سازی و سونا اشاره کرد. پارکینگ این هتل نیز در فاصله کوتاهی از آن قرار دارد و هزینه استفاده از آن به‌صورت مجزا دریافت می‌شود.

کاخ توپکاپی، بازار بزرگ استانبول، مسجد آبی و مسجد سلیمانیه از دیگر جاذبه‌های نزدیک به هتل گالاتا هستند. در این هتل امکان اجاره خودرو و استفاده از خدمات اتوشویی و خشکشویی را با پرداخت هزینه جداگانه خواهید داشت. هتل گالاتا تراس مناسبی برای سرو نوشیدنی و عصرانه نیز دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.

هتل هیلتون استانبول بسفروس

سردر ورودی و ساختمان نورانی هتل هیلتون استانبول در شب

منبع عکس:trivago.com

هتل هیلتون بسفروس از بهترین هتل های استانبول در منطقه شیشلی و در خیابان جمهوریت است. این خیابان یکی از پرطرفدارترین مناطق شهر استانبول بین مسافران به شمار می‌رود و یکی از جاذبه‌های تفریحی و توریستی میان گردشگران است. هتل هیلتون فاصله‌ای در حدود ۱۵ دقیقه تا میدان تکسیم و خیابان استقلال دارد و به ایستگاه‌های متروی تکسیم و عثمان بی نیز نزدیک است.

اتاق‌های هتل هیلتون بسفروس چشم‌انداز زیبایی از تنگه بسفر دارند

هتل هیلتون بسفروس امکانات بسیار مناسبی دارد و خدماتی کامل به مسافران ارائه می‌دهد. در این هتل ۶ بار و رستوران به‌صورت سالن‌های سرپوشیده و روباز فعالیت می‌کنند و رستوران فضای باز این هتل بسیار سرسبز و زیبا است.یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌های اتاق‌های هتل هیلتون، بالکن‌هایی زیبا با چشم‌انداز تنگه بسفر هستند.

اتاق اسپا، حمام ترکی، زمین بازی کودکان، زمین تنیس و سونای خشک و بخار از دیگر امکانات هتل هیلتون به شمار می‌روند. سالن‌های ورزشی به‌صورت ۲۴ ساعته باز هستند و سانس‌های متفاوتی برای استفاده از سونا و حمام ترکی نیز تعبیه کرده‌اند. سالن همایش لطفی کردار، سالن‌های تئاتر و کنسرت هاربیه و مراکز تجاری معروف استانبول نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز است و هزینه آن به‌صورت جداگانه دریافت می‌شود.

هتل پوینت تکسیم

هتل پوینت تکسیم استانبول از نمای بیرونی میان شاخه های درخت

منبع عکس: ticati.com

هتل پوینت از بهترین هتل های میدان تکسیم در استانبول است و فاصله کوتاهی تا ایستگاه متروی تکسیم دارد. دسترسی این هتل به جاهای دیدنی استانبول، خیابان استقلال و مراکز تجاری نیز مناسب است. پاساژهایی مانند کانیون مال و زورلو سنتر که از بهترین مراکز خرید استانبول هستند در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند. اطراف هتل پوینت نیز رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی وجود دارند که پاتوق مسافران و گردشگران به شمار می‌روند.

از امکانات هتل پوینت تکسیم می‌توان به استخر، سونا، حمام ترکی، سولاریوم، سالن مدرن بدن‌سازی و رستوران ژاپنی اشاره کرد. اقامت کودکان زیر هفت سال در صورت عدم استفاده از سرویس در این هتل رایگان است و سرویس کودک برای بچه‌های زیر سه سال به هر اتاق ارائه می‌شود. اینترنت وای‌فای در همه بخش‌های هتل در دسترس است و اتاق‌ها پنجره و تراس کوچک به‌همراه نیمکت دارند.

پارکینگ هتل پوینت در فاصله کوتاهی از آن قرار گرفته است و برای استفاده از آن باید هزینه جداگانه بپردازید. کافه این هتل در طول ۲۴ ساعت وعده‌های غذایی سبک به مسافران ارائه می‌دهد که در صورت تمایل می‌توانید سفارش دهید. خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در این هتل ارائه می‌شوند و متصدیان پذیرش هتل پوینت به زبان‌های متفاوت بین المللی تسلط دارند. امکان ورود حیوانات خانگی به این هتل وجود ندارد.

پرسش‌های متداول

ورود حیوانات خانگی به کدام یک از هتل‌های استانبول آزاد است؟

ورود حیوانات خانگی به‌همراه گردشگران به هتل‌های شانگری لا، رافلز و ماریوت ممنوع نیست؛ اما هزینه‌ای اضافی بابت آن دریافت می‌شود.

کدام هتل استانبول در نزدیکی کاخ دلما باغچه قرار دارد؟

هتل دلیتا سیتی

کدام هتل استانبول دارای باغ سبز است؟

هتل ماریوت استانبول

کدام هتل استانبول در جوار تنگه بسفر قرار دارد؟

هتل هیلتون بسفروس

نویسنده: مینا بهزادی‌منس