ابزار سفر: معرفی هدفون‌های برتر برای مسافران

سارا کرایی
سارا کرایی چهار شنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
ابزار سفر: معرفی هدفون‌های برتر برای مسافران

هدفون‌های زیادی در رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های مختلف در بازار وجود دارد و می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید؛ اما اگر به فکر خرید یک هدفون ایدئال برای سفر بعدیتان هستید در ادامه این مطلب با کجارو همراه باشید.

با ورود اولین نسل از دستگاه‌های واکمن‌ به زندگی ما، «موزیک همراه» جزء اصلی زندگی بسیاری از افراد شد. تا حدی که، این روزها، بیشتر ما بدون همراه داشتن هدفون پای خود را از خانه بیرون نمی‌گذاریم. مهم نیست که هستید، چه جایگاه و شغلی دارید، به کجا رفت‌وآمد دارید، به‌دنبال موزیک رپ هستید یا پادکست‌های رادیویی، چون به‌طور حتم، یک روز جای خالی یک هدفون مسافرتی را احساس خواهید کرد.

اما انتخاب هدفون مناسب سفری کار چندان آسانی نیست. یک هدفون مناسب باید به‌اندازه کافی بزرگ باشد تا صدا را به‌خوبی و باکیفیت ارائه دهد و در عین حال به‌اندازه کافی کوچک باشد تا برای جابه‌جایی آن در حین سفر مشکل نداشته باشید. از همه مهم‌تر، باید آن‌قدر باکیفیت باشد که احساس راحتی کنید و صدای خروجی گوشتان را اذیت نکند. در ادامه با ما همراه باشید و با چند مورد از بهترین نمونه‌های هدفون آشنا شوید.

پاناسونیک ارگو ـ فیت (PANASONIC ERGO-FIT)

هدفون

مزایا: سوکت سوزنی آن روی انواع قاب گوشی تلفن قابل استفاده است.

معایب: کیفیت صدای معمولی در ازای مبلغ اندک.

اگر شما از آن دسته افراد فراموش‌کار هستید که وسایل خود را زیاد اینجا و آنجا جا می‌گذارند یا اینکه ترجیح می‌دهید هزینه زیادی صرف خرید هدفون نکنید، ارگو فیت انتخاب خوبی برای شما است. این هدفون از شرکت پاناسونیک است و کمتر از ۱۰ دلار و چیزی حدود ۳۰ هزار تومان قیمت دارد. در کنار قیمت اقتصادی، کیفیت قابل‌قبولی دارد. می‌توانید برای زمان طولانی بدون بروز هیچ مشکلی از آن استفاده کنید و نگران آسیب یا ناراحتی گوشتان نباشید؛ به‌علاوه رنگ‌های متنوع و زیبای آن بسیار جذاب و وسوسه‌انگیز هستند.

تون‌اینفینیم ال‌جی (LG TONE INFINIM)

هدفون

مزایا: ایرباد جمع‌شونده.

معایب: سیم‌های باریک گاه ممکن است درهم تا بخورند.

هدفون تون‌اینفینیم ساخت شرکت ال‌جی است؛ زیبا، ساده و سبک است و کیفیت صدای عالی دارد. در حین گوش دادن به موزیک، به خاطر داشتن یک پشت گردنی که هدفون را روی گوش ثابت نگه می‌دارد و دریافت‌کننده بلوتوث موسیقی، ممکن است، حتی فراموش کنید که هدفون به گوش دارید. عمر باتری آن بیش از ۱۴ ساعت است؛ این یعنی اینکه می‌توانید تمام طول مسیر یک پرواز بین قاره‌ای را بدون مشکل به موزیک موردعلاقه‌تان یا پادکست های سفر گوش بدهید. قیمت این هدفون چندین برابر مورد قبل است و چیزی حدود ۲۶۰ هزار تومان (۸۴ دلار) است.

اودیو تکنیکا (AUDIO-TECHNICA ATH-M50X)

هدفون

مزایا: کیفیت بالای بدنه و طراحی زیبا و ساده.

معایب: Bass response کیفیت چندان بالایی ندارد.

اگر مطمئن نیستید هدفون را برای استفاده در خانه، در طول مسیر یا در سالن ورزش می‌خواهید، M50x بهترین هدست ممکن برای شما است. این هدفون همه‌کاره برای سفر بسیار مناسب است و کیفیت صدا و قابلیت تنظیم صدای بالایی دارد. قیمت این هدست ۴۵۰ هزار تومان است.

ای‌کی‌جی (AKG Y45BT)

هدفون

مزایا: ایرکاپ عالی

معایب: صدایی قوی با دقت پایین.

هدفون‌هایی که مخصوص سفر ساخته می‌شوند باید قابلیت سازگاری با شرایط مختلف داشته باشند. به همین دلیل، ما فکر می‌کنیم بهترین انتخاب برای مسافران می‌تواند هدفون ای‌کی‌جی باشد. این هدفون هم به‌صورت وایرلس و هم باسیم کار می‌کند، به‌راحتی جمع می‌شود و می‌توان از آن همه‌جا استفاده کرد. به‌علاوه، یکی از ویژگی‌های خوب آن noice-cancelling است. قیمت این محصول ۴۶۰ هزار تومان (۱۴۵ دلار) است.

ابزار سفر دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها، ساعت ۱۱:۵۹ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع hiconsumption

دیدگاه