فرودگاه ایلام در ایام اربعین حسینی رکورد زد

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۵
فرودگاه ایلام در ایام اربعین حسینی رکورد زد

فرودگاه ایلام با انجام ۳۳۶ سورتی پرواز ویژه ایام اربعین حسینی برای نخستین بار رکورد جدیدی برای پروازهای داخلی و خارجی رقم زد.

«علی متانت» مدیر فرودگاه ایلام اعلام کرد که از ۲۰ آبان ماه تا ۵ آذرماه امسال ۳۳۶ سورتی پرواز در فرودگاه ایلام انجام شد که ۱۱۸ سورتی آن به پروازهای مسافربری داخلی و خارجی اختصاص داشت. در واقع شرکت‌های هواپیمایی آسمان، ماهان، نفت و پویا به وسیله این پروازهای مسافربری موفق به جابه‌جایی حدود ۹ هزار مسافر شدند.

وی افزود که همچنین ۲۱۸ سورتی پرواز این فرودگاه را هلی‌کوپترها برای انجام ماموریت‌های امداد و نجات، پشتیبانی و هلال احمر انجام دادند.

به گفته مدیر فرودگاه ایلام، در این مدت بیمارستان صحرایی در فرودگاه ایلام برپا شده بود تا علاوه بر مسافران این فرودگاه، به زائران پیاده یا مسافران جاده‌ای این محور که نیازمند دریافت خدمات پزشکی بودند، خدمات ارائه دهد.

وی عنوان کرد که در ماه‌های محرم و صفر امسال پروازهای فوق‌العاده فردگاه ایلام را افزایش دادیم و هم‌زمان برای نخستین‌بار پروازهای بین‌المللی در این فرودگاه را برقرار کردیم. به این ترتیب آمادگی برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی به مقصد نجف اشرف در این فرودگاه برای سال‌های آینده فراهم شد.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه