سفر اپ: با دنگ سفر در سفرهایتان نیازی به مادرخرج ندارید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور پنجشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: با دنگ سفر در سفرهایتان نیازی به مادرخرج ندارید

دنگ سفر نام اپلیکیشنی است که از طریق آن می‌توانید سهم هر فرد را از هزینه‌های سفر مشخص کنید. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط:

مادرخرج به کسی گفته می‌شود که تمام حساب کتاب‌های سفر و پرداخت پول‌ها را برعهده می‌گیرد و در انتهای مسیر، با محاسبه هزینه‌ها، بدهی هر فردی را مشخص می‌کند.

اما بدون شک مادرخرج بودن کار سختی است. زیرا در طول سفر همه همسفران در حال خوش گذراندن هستند ولی مادرخرج باید بخشی از سفر را به حساب و کتاب‌ها اختصاص دهد. اما در دنیای فعلی که برای هر نیازی شاهد یک اپلیکیشن هستیم، این موضوع نیز فارغ از این ماجرا نیست.

دنگ سفر

اپلیکیشن دنگ سفر به کاربران اندرویدی این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به حساب کتاب و مشکلات مربوط به آن، هزینه‌های هر فرد را در طول سفر مشخص کنند. تنها کافی است لیست همسفرانتان را در اپلیکیشن وارد کنید و سپس به ترتیب هزینه‌هایی که در طول سفر می‌کنید را نیز به آن اضافه نمایید.

به همین سادگی می‌توانید در پایان سفر لیست کاملی از هزینه‌ها و البته سهم هر فرد را در اختیار داشته باشید. این اپلیکیشن قابلیت‌های مختلفی دارد. برای مثال اگر خانوادگی سفر کرده باشید، می‌توانید حساب تمام اعضای هر خانواده را به نام سرپرست آن خانواده ثبت کنید. اگر شما نیز زیاد به سفر‌های گروهی می‌روید، این اپلیکیشن می‌تواند برایتان کاربردی باشد. در ادامه می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید.

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه