ابزار سفر: عکاسی هوایی با گوپرو بدون پهپاد

سارا کرایی
سارا کرایی شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: عکاسی هوایی با گوپرو بدون پهپاد

فکرش را می‌کردید که تنها با پرتاب دوربین گوپرو خود به هوا بتوانید عکس و فیلم هوایی بگیرید؟ با کجارو همراه باشید و درباره ابزاری نوین بخوانید که ظاهری مشابه موشک دارد و دوربین گوپرو را در دل خود جا می‌دهد.

دیگر وقت آن رسیده که با منوپاد خداحافظی‌ کنید. عمر سلفی گرفتن‌ها کم‌کم رو به اتمام است و این روزها خیلی‌ها به گرفتن تصاویر هوایی رو آورده‌اند. اما، از یک طرف عکس‌برداری هوایی کار چندان آسانی نیست و از طرف دیگر هزینه خریداری پهپاد کمی بالا است. اگر با این دو مسئله مشکل دارید، اما از آن دسته افرادی هستید که نمی‌توانند فکر عکس‌برداری هوایی را از سر خود بیرون کنند، در ادامه با ما همراه باشید. در این مطلب به معرفی ابزاری به نام آئر خواهیم پرداخت که راه حل مشکل شما است. 

عکسبرداری هوایی با آئر: بدون نیاز به باتری و شارژ کردن، بدون خطر و دردسر، بدون دشواری و سختی و البته بدون خالی کردن جیب.

با آئر فقط خوش بگذارنید و تصاویر فوق‌العاده‌ای خلق کنید.

گوپرو

آئر (AER) درست نقش یک گرداب را برای دوربین گوپرو بازی می‌کند؛ می‌توانید با استفاده از آن تصاویر هوایی بی‌نظیری خلق کنید که شاید هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کردید. تنها کافی است دل و جرئت آن را داشته باشید که دوربین گوپرو خود را به هوا پرتاب کنید. شک نکنید، بعدا از نتیجه کار متعجب خواهید شد.

آئر مثل یک نگهدارنده برای گوپرو (مدل  +۳، ۴ یا ۵) شما عمل می‌کند. طراحی منحصر‌به‌فرد این وسیله، این امکان را فراهم می‌کند که با سرعت بالایی حرکت کند. پوشش فومی شکل آئر نه تنها به حرکت روان آن کمک می‌کند بلکه از دوربین شما هم به خوبی محافظت می‌کند. از همه مهمتر این است که نیازی به شارژ کردن ندارد و می‌توانید با خیال آسوده به سفرهای طولانی بروید.

گوپرو

خیلی ساده، تنها باید گوپرو خود را در جایگاه مخصوص قرار دهید، بال‌ها را نصب کنید و محکم ببندید. همچنین، می‌توانید یکی از کیف‌های مخصوص آئر را تهیه کنید و تمام ابزار خود را در آن جا بدهید. خوشبحتانه، این کیف فضای کافی برای قرار دادن دوربین گوپرو و لوازم جانبی آن را دارد. سفر کردن و به همراه داشتن آئر بسیار راحت و لذت‌بخش است. همه وسایلتان به راحتی در کیف جا می‌گیرد.

می‌توانید برای خرید این ابزار کارآمد که قیمتی معادل ۲۲۰ هزار تومان  (۶۹ دلار) دارد به سایت Kickstarter مراجعه کنید.

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت ۱۱:۳۰ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

دو نمونه از تصاویر هوایی که با استفاده از آئر گرفته شده است:

مطالب مرتبط:

دیدگاه