سفر اپ: با Timeanddate از ساعت دقیق کشورهای مختلف مطلع شوید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور چهار شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
سفر اپ: با Timeanddate از ساعت دقیق کشورهای مختلف مطلع شوید

Timeanddate سرویسی است که ساعت دقیق شهر‌های مختلف جهان را ارائه می‌کند. اکنون در این مقاله از کجارو قصد داریم تا با اپلیکیشن این سرویس آشنا شویم. پس همراه ما باشید.

مقاله‌های مرتبط

زمین کره‌ای بسیار بزرگ است که برای سفر از این سوی آن به سوی دیگر باید ساعت‌ها حرکت کرد. در طول ۲۴ ساعت، هر قسمت از کره زمین در زمان مختلفی قرار دارند. برای مثال زمانی که خورشید در آسمان آمریکا دیده می‌شود، کشور‌های آسیایی در شب ساعاتشان را سپری می‌کنند. این موضوع را اختلاف زمانی می‌گویند. اما اگر اهل سفر‌های بین‌المللی هستید، در این صورت اختلافات زمانی ممکن است مشکلاتی را برایتان به وجود آورد. تنظیم ساعت خواب در طول سفر و موارد این چنینی از جمله مشکلاتی هستند که اختلاف زمانی ممکن است ایجاد کند. اما می‌توان با اطلاع از ساعت دقیق مکان مورد نظر، شرایط را تاحدودی مهیا‌تر کرد. سرویسی به نام Timeanddate وجود دارد که به صورت جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و ساعت دقیق مکان‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مقاله از کجارو به معرفی اپلیکیشن این سرویس برای دستگاه‌های هوشمند می‌پردازیم.

timeanddate

Timeanddate اپلیکیشینی را برای اندروید، iOS و ویندوز ۱۰ عرضه کرده است که کاربران از طریق آن می‌توانند از ساعت دقیق مکان‌های مختلف کره زمین آگاه شوند. Timeanddate ساعت دقیق بیش از ۵,۰۰۰ هزار شهر را در جهان ارائه می‌کند. تیمی متشکل از چندین محقق نیز به صورت مداوم در حال به روز رسانی اطلاعات این سرویس هستند تا اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار کاربران قرار دهند. کاربران در این اپلیکیشن می‌توانند شهر‌های مورد نظرشان را در لیست مورد علاقه قرار دهند تا هرچه ساده‌تر از ساعت شهر‌های مورد نظرشان مطلع گردند. اپلیکیشن Timeanddate قابلیت‌های شخصی سازی زیادی دارد که کاربران را در جهت آسان‌تر کردن استفاده‌شان یاری می‌کند. لازم به ذکر است که اپلیکیشن Timeanddate ویجتی نیز دارد که از طریق آن هم می‌توان از ساعت کشور‌های مختلف مطلع شد. در ادامه از طریق لینک‌های موجود می‌توانید اپلیکیشن Timeanddate را برای دستگاه‌هایتان دانلود و نصب کنید.

لینک دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه