طعم اصیل قهوه از زبان مدیر قهوه فروشی ریو

علیرضا کیخا
علیرضا کیخا سه شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
طعم اصیل قهوه از زبان مدیر قهوه فروشی ریو

قهوه ریو، یکی از قدیمی‌ترین قهوه‌فروشی‌های ایران، سال‌ها است به فروش قهوه، چای و ملزومات تهیه نوشیدنی گرم می‌پردازد. فرصتی دست داد تا با مدیر این قهوه‌فروشی به صحبت بنشینیم و از او درباره فعالیت‌های این قهوه‌فروشی بشنویم. با کجارو همراه باشید.

قهوه ریو در چهارراه استانبول سال‌ها است که میزبان علاقه‌مندان به طعم اصیل قهوه است. در گزارشی به آشنایی با محصولات این قهوه‌فروشی پرداختیم. اما در ادامه پای صحبت‌های مدیر این قهوه‌خانه، آقای آربی یوناتان می‌نشینیم تا با فعالیت‌ها و تاریخچه این قهوه‌فروشی بیشتر آشنا شویم.

قهوه ریو

قهوه‌ ریو در سال ۱۳۱۱ توسط یک بانوی ارمنی که از اجداد ما است تاسیس شد و نزدیک به ۸۴ سال است که به واردات قهوه، تولید و فرآوری آن می‌پردازد.

قهوه ریو

افتخار ما این است که اولین تولیدکننده قهوه در ایران هستیم. ما از حدود ۱۵ سال پیش کار خود را به صورت صنعتی ادامه دادیم.

قهوه ریو

ما انواع کافی میکس‌ها در طعم‌های مختلف و انواع قهوه‌ها در بسته‌بندی‌های متنوع را به صورت تجاری و صنعتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم.

قهوه ریو

امسال ما قدم اول صادرات خود را برداشتیم؛ صادرات ما به کشورهای مختلف خاورمیانه صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم این کار را تا آخر امسال به سرانجام برسانیم.

قهوه ریو

در دهه ۹۰ یعنی از سال ۱۳۹۰ به بعد، مردم نوشیدن قهوه را با توجه به اینکه هم گیاهی است و هم خاصیت چربی‌سوزی دارد و برای بیماران دیابتی و کبدی مناسب است، یکی از عادت‌های خود قرار دادند.

قهوه ریو

از این سال به بعد مردم ایران با تبلیغاتی که شده، نه به آن سرعت،‌ اما کم‌کم در حال روی آوردن به سوی قهوه هستند.

قهوه ریو

کار اصلی ما تامین قهوه باکیفیت برای کافه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و مواد اولیه برای کارخانه‌های شکلات و بستنی‌سازی و همچنین مشتریان دیرینه‌مان است.

قهوه ریو

یکی از بهترین محصولات ما که آن را پیشنهاد می‌کنیم، قهوه ترک ویژه است که از اولین محصولات قهوه ریو بوده و همچنان هم پرفروش‌ترین محصول‌مان است.

قهوه ریو

محصولات دیگر ما قهوه فرانسه، اسپرسو، کافی‌میکس‌ها و هات چاکلت ما است که آن‌ها هم بسیار پرفروش هستند.

قهوه ریو

در ادامه به دیدن تصاویر این قهوه‌فروشی دوست داشتنی می‌نشینیم.

قهوه ریو

قهوه ریو

قهوه ریو

قهوه ریو

قهوه ریو

قهوه ریو

قهوه ریو

آیا شما هم تا به حال به قهوه ریو سر زده‌اید؟ چه محصولی از این قهوه‌فروشی توجه شما را بیشتر به خود جلب کرده است؟ نظرات و تجربیات خود را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه