سفر اپ: با پلاک یاب از شهر پلاک اتومبیل ها مطلع شوید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: با پلاک یاب از شهر پلاک اتومبیل ها مطلع شوید

پلاک یاب نام اپلیکیشنی است که کاربران از طریق آن می‌توانند از پلاک اتومبیل‌های شهر‌های مختلف مطلع شوند. علاوه بر این، امکان استعلام خلافی و هشدار تعمیرات خودرو نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

حتما برای شما نیز پیش آمده است که در خیابان‌ها با برخی پلاک خودرو‌ها مواجه شوید که مربوط به شهر دیگری هستند اما از نام آن شهر اطلاع ندارید. روزانه در خیابان‌های شهری و بین شهری خودرو‌های بسیار زیادی را مشاهده می‌کنیم که برخی از آن‌ها نیز با شماره پلاک شهرمان نیستند و در واقع به شهر دیگری تعلق دارند. در اغلب مواقع کنجکاوی خاصی در این خصوص وجود دارد که بفهمید شماره پلاک مذکور مربوطه به چه شهری است. اما اپلیکیشن‌های گوناگونی در این خصوص عرضه شده‌اند که از طریق آن‌ها می‌توانید اطلاعاتی را در خصوص شماره پلاک خودرو‌ها به دست آورید. در این مقاله از کجارو با یکی از محبوب‌ترین این نوع از اپلیکیشن‌ها آشنا می‌شویم که پلاک یاب نام دارد.

پلاک یاب

اپلیکیشن پلاک یاب به کاربران این امکان را می‌دهد که اطلاعاتی در خصوص تمام شماره پلاک خودرو‌های ایران به دست آورند. تنها کافی است عددی که زیر واژه ایران موجود در پلاک‌ها درج شده را وارد اپلیکیشن کنید و حرف آن پلاک را نیز وارد نمایید. البته اپلیکیشن پلاک یاب دارای قابلیت‌های دیگری نیز است که در این بین می‌توان به استعلام خلافی خودرو و هشدار تعمیرات اتومبیل اشاره کرد. در کل پلاک یاب اپلیکیشنی است که می‌تواند برای کابران بسیاری کاربردی باشد. از طریق لینک زیر می‌توانید آن را برای دستگاه‌های اندرویدی دانلود کنید.

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه