سفر اپ: با پین تا پین به سادگی هتل رزرو کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور پنجشنبه، ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: با پین تا پین به سادگی هتل رزرو کنید

پین تا پین نام سرویسی است که کاربران از طریق آن می‌توانند به صورت آنلاین در شهر مورد نظرشان هتلی را رزرو کنند و هزینه آن را نیز به صورت آنلاین پرداخت نمایند. این سرویس دارای تخفیف‌های مختلفی نیز است. همراه کجارو باشید تا با پین تا پین بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

سفر کردن به شهر‌های مختلف نیازمند این است که در جایی شب را به روز برسانید و سپس به ادامه سفرتان بپردازید. برخی از افراد در طول سفر در شهر‌هایی ساکن می‌شوند که اقوامشان در آنجا حضور دارند و به خانه آن‌ها می‌روند و برخی دیگر نیز از طریق هتل‌ها و مسافرخانه‌ها شب را به روز می‌رسانند. اما همیشه یافتن هتلی با امکانات مناسبی و البته قیمتی خوب چالش نسبتا بزرگی برای مسافران به حساب می‌آید. در این مقاله از سری مقالات سفر اپ قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن پین تا پین بپردازیم که بیش از ۶۰۰ هتل در سرتاسر ایران را می‌توان از طریق آن رزرو کرد.

پین تا پین

پین تا پین نام سرویسی است که کاربران از طریق آن می‌توانند هتلی را در سرتاسر ایران رزرو کنند. البته یکی از مزیت‌های اصلی این سرویس نیز ارزان بودن هزینه رزرو از طریق آن است. زیرا پین تا پین قراردادهایی را با این هتل‌ها منعقد کرده که در جریان آن هزینه رزرو هتل‌ها از طریق این اپلیکیشن ارزان‌تر از رزرو حضوری است (بر اساس ادعای پین تا پین). کاربران از طریق پین تا پین می‌توانند هزینه رزرو را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین پین تا پین دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته است. کاربران از طریق اپلیکیشن پین تا پین می‌توانند اطلاعات بسیار زیادی را در خصوص هتل‌ها و فاصله‌شان تا نقاط مهم شهر به دست آورند. از طریق لینک زیر می‌توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه‌های اندرویدی‌تان دانلود کنید.

پین تا پین

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه