سفر اپ: با TripAdvisor از ارزان ترین هتل ها و پرواز ها مطلع شوید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
سفر اپ: با TripAdvisor از ارزان ترین هتل ها و پرواز ها مطلع شوید

TripAdvisor نام اپلیکیشنی است که ارزان‌ترین پرواز‌ها و هتل‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از طریق این اپلیکیشن می‌توان از جاذبه‌های گردشگری اطراف نیز مطلع شد. همراه کجارو باشید تا با TripAdvisor بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

سفر کردن به‌خودی‌خود تنها یک بخش از ماجرا است و خوش گذراندن در آن سفر، سمت دیگر ماجرا به حساب می‌آید. اما همواره اقداماتی در طول سفر وجود دارند که برای انجام آن‌ها ممکن است مسافران اذیت شوند. انتخاب هتلی ارزان و مناسب، یافتن رستورانی با کیفیت غذای عالی و یافتن پروازی ارزان از جمله این موارد هستند. چنین مواردی ممکن است در طول سفر کمی آزاردهنده باشند. علاوه بر این‌ها، مسافران برای خوش گذراندن در سفر نیاز دارند که از موزه‌ها و مناطق تفریحی آن شهر مطلع شوند. TripAdvisor نام اپلیکیشنی است که به کاربران کمک می‌کند هرچه ساده‌تر مشکلات فوق را برطرف کنند و از سفرشان لذت ببرند.

tripadvisor

TripAdvisor نام سرویسی است قابلیت‌های زیادی را در خصوص سفر راحت‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران از طریق TripAdvisor می‌توانند ارزان‌ترین پرواز را برای رسیدن به مقصدشان پیدا کنند و سپس از طریق خود اپلیکیشن نیز آن را رزرو کنند. یافتن هتل‌های مناسب و ارزان، نمایش جاذبه‌های گردشگری، اطلاع از موقعیت دقیق رستوران‌ها و موارد این‌چنینی از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن هستند. یکی دیگر از بخش‌های جالب TripAdvisor امکان مطالعه نظرات سایرین در خصوص آن هتل یا رستوران است که از طریق این بخش نیز می‌توان انتخاب بهتری داشت. اگر قصد سفر به کشوری خارجی را دارید، در این صورت TripAdvisor می‌تواند گزینه‌های مناسبی را در اختیارتان قرار دهد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

Shangri-La

Shangri-La

Shangri-La

Shangri-La

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه