توصیه هایی که شیوه سفر کردن شما را تغییر می دهد

محمد محمدی کیان
محمد محمدی کیان جمعه، ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
توصیه هایی که شیوه سفر کردن شما را تغییر می دهد

همیشه پیش از سفر، تنها با رعایت چند نکته می‌ توانیم از بروز مشکلات جلوگیری کنیم و در همه‌ی کارهایمان یک قدم جلوتر باشیم. در ادامه برای بررسی این نکات با کجارو همراه باشید.  

۱. در نرم افزارهای لویالتی (سیستم وفاداری مشتریان) عضو شوید

برنامه لویالتی

هر بار که می‌خواهید پرواز کنید، ماشین اجاره کنید یا در یک هتل بمانید، حتما در نرم‌افزارهای هدیه ثبت‌‌ نام کنید. این نکته‌ها به شما کمک می‌کند تا با هزینه‌ی کمتر به نقاط دورتری سفر کنید. شما حتی می‌توانید از کیلومترها دورتر وضعیت هتل یا خط هوایی مورد نظرتان را بررسی کنید.

اگر از سیستم مدیریت نرم‌افزار هدیه ناراضی هستید، برنامه کیف پول هدیه را امتحان کنید. این برنامه به شما امکان دسترسی سریع به حساب‌های بانکی‌تان را می‌دهد. در ضمن برای استفاده از آن به اینترنت هم نیاز نیست.

۲. تاریخچه جستجو در مرورگرتان را پاک کنید

پاک کردن تاریخچه مرورگر

وبسایت‌های پیش‌خرید بلیط هواپیمایی از اطلاعات تاریخچه مرورگرتان برای بدست آوردن سود بیشتر در معامله استفاده می‌کنند. مثلا اگر شما یک پرواز از آمریکا به دبی را چک می‌کنید که قبلا هم چند بار به آن سر زده‌اید، موتور جستجو متوجه می‌شود که شما واقعا آن پرواز را می‌خواهید و حدس می‌زند که شما احتمالا حاضرید چند دلار بیشتر هم بابت آن بپردازید. در حالی که بسیاری از مردم از پنجره‌های ناشناس برای این کار استفاده می‌کنند، پاک کردن تاریخچه جستجو امن‌ترین راهکار است.

۳. یک شارژر قابل حمل (پاوربانک) برای موبایلتان تهیه کنید

شارژر

استفاده از برنامه‌های مسیریاب، پست گذاشتن در برنامه‌ی اسنپ‌چت یا برقراری یک تماس تصویری باعث کاهش سریع شارژ تلفن همراهتان می‌شود. تا وقتی که مدت حفظ شارژ در باتری‌های تلفن همراه افزایش یابد، به خودتان لطف کنید و یک شارژر به همراه داشته باشید.

۴. در سفرهای بین ‌المللی یک خودکار به همراه داشته باشید

خودکار

اگر در یک پرواز بین‌ المللی هستید، ممکن است در هنگام فرود مجبور به پر کردن فرم‌های مهاجرت بشوید. سعی کنید یک خودکار به همراه داشته باشید زیرا مهمانداران هواپیما همیشه سخاوتمند نیستند.

۵. رزرو کردن چند صندلی در پرواز

صندلی

دو نفری سفر می‌کنید؟ صندلی کنار پنجره و سالن را در یک ردیف انتخاب کنید. از آنجایی که احتمال این که کسی صندلی بین شما را انتخاب کند خیلی کم است شما شانس زیادی پیدا می‌کنید که هر سه صندلی آن ردیف را دراختیار بگیرید. اگر هم کسی صندلی وسط را انتخاب کرده‌ بود، محترمانه از او خواهش کنید تا جایش را با یکی از شما دو نفر عوض کند. او نیز به احتمال زیاد قبول خواهد کرد.

۶. چمدانتان را هوشمندانه ببندید

بستن چمدان

از آن ‌جایی که اغلب خطوط هوایی در قبال بار اضافی هزینه دریافت می‌کنند، سعی کنید همه‌ی وسایلتان را در چمدان دستیتان قرار دهید. حتما فکر می‌کنید که این کار امکانپذیر نیست. برای ایجاد فضای بیشتر لباس‌هایتان را تا کنید، لباس‌های زیر و جوراب‌ها را در داخل کفشتان بگذارید و از کیسه‌های زیپ‌دار پلاستیکی استفاده کنید. در نهایت از نرم‌افزار «PacK The Bag» استفاده کنید زیرا این برنامه تضمین می‌کند که شما چیزی را فراموش نخواهید کرد.

مطالب مرتبط:

منبع headout

دیدگاه