سفر اپ: با 141 از وضعیت جاده های کشور مطلع شوید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور چهار شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
سفر اپ: با 141 از وضعیت جاده های کشور مطلع شوید

اطلاع از وضعیت جاده‌ها باعث می‌شود که سفری آسوده‌تر داشته باشید. مرکز مدیریت راه‌های کشور نیز اپلیکیشنی را در این خصوص منتشر کرده است که ۱۴۱ نام دارد. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

روزانه افراد زیادی در سرتاسر ایران برای انجام امور مختلف از طریق جاده‌ها سفر می‌کنند. عده‌ای از این افراد به دلیل کارشان مجبور هستند که روزانه از مسیر‌های جاده‌ای تردد کنند و برخی دیگر نیز تنها به دلیل مسافرت وارد جاده‌ها می‌شوند. اما هدف هرچه که باشد، اطلاع از وضعیت راه‌ها یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که رانندگان باید به آن توجه داشته باشند. گاهی مواقع راه‌داری مسیر‌هایی را یک طرفه می‌کند یا ریزش کوه و موارد این چنینی باعث می‌شود که مسیر مسدود شود. به هین دلیل رانندگان باید از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند. مرکز مدیریت راه‌های کشور اپلیکیشنی را در این خصوص عرضه کرده است. کاربران از طریق این اپلیکیشن می‌توانند از وضعیت راه‌ها مطلع شوند. همراه کجارو باشید تا با اپلیکیشن ۱۴۱ بیشتر آشنا شویم.

141

اپلیکیشن ۱۴۱ که برای تلفن‌های هوشمند عرضه شده است به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق موبایلشان از وضعیت راه‌ها، تصادف‌های رخ داده در مسیر، انسداد‌های جاده‌ای و کارگاه‌های جاده‌ای مطلع شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن امکان نمایش ترافیک لحظه‌ای جاده‌ها است. بدین طریق کاربران می‌توانند پیش از حرکت، از وضعیت ترافیکی جاده مطلع شوند. در ۱۴۱، قابلیت مشاهده جاده‌ها از طریق دوربین‌های کنترل ترافیکی نیز وجود دارد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند به صورت زنده وضعیت جاده‌ها را مشاهده کنند. اپلیکیشن ۱۴۱ امکان پخش اخبار و اطلاعیه‌های صوتی مرکز مدیریت راه‌ها را نیز دارد. برای دانلود اپلیکیشن مذکور می‌توانید از طریق لینک زیر وارد عمل شوید.

لینک دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه